Kiss nagels! Gebruikt een vriendin van me altijd. Zelf heb ik er geen ervaring mee, moet ik zeggen.
Ik heb er geen ervaring mee maar je kunt even googelen op halal of salah friendly nagels.
Iemand enig idee hoe vaak dat lakje dat je van de Pink Gellac punten kan “kopen” verandert? Het is nu sowieso sinds juli al splashy pink, maar vind die echt niet mooi haha.
Wauw wat mooi. Heb je een poeder gebruikt of een lak ?
Het is chromepoeder turnip van colortone
Thanks, denk dat ik die binnenkort ga bestellen
Catrice Milky Not Guilty, saai maar altijd verrassend mooi. Mijn nagels zijn twee maanden nadat ik ze volledig had verneukt eindelijk beter! Het beschadigde deel is nog niet helemaal uitgegroeid, maar wat nu overblijft valt nog wel mee. @Gatenplant , hoe gaat het bij jou?
Hoe heb je ze beter gekregen?
Ik heb het beschadigde deel uit laten groeien en steeds afgevijld, haha. Er is nu nog een stukje van over (ongeveer het bovenste 1/5 van mijn nagel), maar aangezien dat nog nieuw was toen het verkeerd verwijderen van gel mijn nagels heel erg beschadigde, is het nog best stevig en chipt mijn lak niet.
Ik heb natuurlijk ook wel opgelet, elke dag handcrème met urea gebruikt, geprobeerd altijd een druppeltje nagelriemolie na het wassen van mijn handen te gebruiken als ik het me herinnerde/als het kon, en ik geef mezelf elke week een manicure (nagellak verwijderen, nagels vijlen, nagelriemen terugduwen, olie gebruiken op mijn nagels, en ik heb zelfs een specifiek product -OPI Repair Mode- gekocht wat ik aanbreng voor ik mijn nagels opnieuw lak) wat vast wat helpt, maar uiteindelijk moest het veel te dunne deel van mijn nagels gewoon weg. Zolang mijn nagels nog dun waren chipte de lak best snel, inmiddels blijft het weer goed in een week zitten. Ik ben fan van het kanaal The Salon Life op Youtube en probeer haar tips zoveel mogelijk te volgen!
Wat een werk maar het resultaat mag er zijn!
Valt mee hoor, een halfuurtje-uurtje eens in de week voor manicure en lakken en voor de rest heb ik gewoon oooveral handcrèmes en olies neergezet waardoor smeren terwijl ik iets doe automatisch gaat! Voel me echt niet mezelf zonder gelakte nagels lol dus voor mij dubbel en dwars waard haha
Zo leuk, vooral die met die beentjes die uitsteken.
Edit zie nu pas dat het allemaal benen zijn. Dacht een strik
Ohh, ja om en om kerstelf beentjes en kerstman☺️
Ik wilde een beetje af van mijn eigen nagels biab’en, ben er lang mee bezig en twijfel toch of ik het secuur genoeg doe en in mn omgeving al iemand die zo’n allergie ontwikkeld heeft.
Dus bedacht om aan de slag te gaan met nagelstickers! En met black friday in aantocht wellicht een goed moment om wat te kopen.
Maar wat zijn nu de echte aanraders?
- Blitsbee
- Gimeau
- Maniac
- Hema
- Kruidvat
- Etos
- Temu/aliexpress (en dropshippers bol.com haha)
- Iets anders… Namelijk:
- Allemaal niet aan te raden
0 stemmers
Bij Maniac doe je nog wel een topcoat trouwens dus daarmee loop je net zo goed risico op een allergie. Andere merken heb ik niet gebruikt maar maniac blijft bij mij 2,5 week prima zitten
Ik heb die van blitsbee nu twee weken op. Zijn wel de gelstickers variant, dus sticker opplakken en dan 1 minuut onder het lampje. Hieronder fotos van het resultaat toen ik ze er net op had gezet en een foto van twee weken erna. Ik heb trouwens alleen ervaring met blitsbee, dit is de eerste keer dat ik stickers gebruik namelijk! Ben niet ontevreden ofzo!