Ik heb ze zelf niet gebruikt, maar collega’s van mij zijn heel enthousiast over Maniko. En van wat ik er van heb gezien (ik bestudeer niet super uitgebreid de handen van mij collega’s😅), ziet het er goed uit!
Nieuw kleurtje in de black Friday sale gekocht. Door de glitter weet mn telefoon alleen niet waar die moet scherpstellen
Doe je er dan nog een topcoat overheen of echt alleen zo onder het lampje?
Ik dacht dat je er bij blitsbe nog een topcoat overheen moest doen. Dat hoeft dus niet perse als ik het goed begrijp want je nagels zien er mooi uit. En hoe haal je ze af?
Topcoat is bij Maniac in principe voor extra glans, dat zal hierbij ook zijn
Ik heb er geen topcoat overheen gedaan. Het staat op de instructies beschreven als een tip maar ik heb dat niet thuis liggen en had geen zin om meer geld uit geven.
@AmazoneSlash Je haalt ze eraf met olie eronder krijgen, dan een beetje losmaken, dan olie, losmaken etc etc. Gisteren heb ik mijn haar gewassen en voelde ik mijn haar wel onder de stickers komen, dus dat is voor mij het teken dat ze heel langzaam los komen dus ga ze komende week eraf halen.
Thank you! Zat er al een tijd naar te kijken maar kon hier niet echt achter komen
Ik gebruikte eerst nooit basecoat maar ik dacht m’n leven te beteren en heb een tijdje geleden deze aangeschaft
En ik wil hem graag afraden want zodra ik m’n gewone nagellak erover heen doe pakt het niet goed? Ik word er echt boos van
Maar de kleur die je nu op hebt is wel echt geweldig
Ja alleen het is lelijk op 2 nagels ik word daar zo agressief van hè. Twijfel of ik het helemaal opnieuw zal doen maar daar heb ik ook geen zin in.
Maar deze kleur is heel nice ja!! Had hem al eerder maar hij was uitgedroogd dus laatst een nieuwe gekocht (Dutch denim van HEMA)
Voor het eerst blooming lak gebruikt en chrome op 3d!
Helaas zijn vorige week echt 3 nagels in 1 dag gescheurd dus ze hebben een beetje rare lengte nu en mijn wijsvinger van mijn rechterhand is super kort
De enkele basecoat van catrice vond ik ook niet goed. Nadat ik mijn roze nagellak eraf haalde, waren mijn nagels geel. Leek alsof ik geen basecoat had gebruikt zegmaar.
Heeel gaaf!
Supermooi lengte verschil trekt vast snel genoeg weer bij als je de rest dan een paar keer steeds ietsje korter weer vijlt
Ja ik heb de rest al een stuk korter moeten vijlen. Maar helaas breken mijn wijs en middelvinger regelmatig door werk
Wat een toffe combinaties zo!
Gebruik je biab onder de kleur? Dat helpt bij mij enorm om ze te verstevigen, nu scheuren ze eigenlijk niet meer.
Nee, ik ken dat eigenlijk niet, ik heb het idee dat dit in Amerika helemaal geen ding is? Maar het klinkt alsof ik dat eens moet proberen! Ik heb echt al heel lang dat mijn nagels steeds breken of scheuren door de chemicaliën waar ik mee werk.
Sinds jaren weer eens zelf mijn mijn nagels gedaan.
De meest gebruikte kleuren zijn pink gellac sangria red en reflective champagne. De middelvingers zijn met gouden cat eye lak en chrome poeder en lijkt in het ene licht volledig goud en in ander licht rood met gouden french. Alle inspiratie komt van TikTok.