Ze hebben nu muted plum en indigo blue! Ik had veel te veel punten en de verkoopster vertelde me dat ze maar een jaar geldig zijn, dus heb ze gelijk maar allebei genomen😅
Oehhh die heb ik beide nog niet. Veel mooier dan die andere.
Ik had dit vorige week laten doen, met soort van bloemetjes op m’n ringvinger
Zei een collega gister: ik dacht dat je nagellak op die vingers afgebrokkeld was
Supergaaf!! Vooral die strikjes, echt heel leuk
Nailart met chrome maken is echt trial en error maar als het eenmaal lukt is het super leuk. Echt zin om er volgend weekend wat mee te doen.
Oh wauw wat een gave kleur!
Laat dag maar hebben mensen hier lak van Manicurist? Ik werd een tijd mee gestalkt in advertenties en heb nu maar een set besteld tijdens Black Friday in de hoop het terug een goede entree is naar lak terug introduceren sinds ze verneukt werden begin september. Normaal ben ik nochtans sceptisch over clean beaty marketing.
Ik heb dit al wel in m’n mandje gestopt, maar niet afgerekend. Kon er niet zoveel over vinden, maar vind het er op de fotos wel mooi uit zien. Dus erg benieuwd naar je ervaringen.
Ja ik! Ben van gel overgestapt naar gewone lak van Manucurist en ben helemaal fan! Lakt fijn en blijft (met de quick dry topcoat van Catrice) met gemak dik een week zitten. Heb voor alles maar twee laagjes nodig, ook de lichtere kleuren.
Eigenlijk echt kneuterig maar ik was helemaal verkocht omwille van dat verkoopsplaatje waar ze doen alsof verwijderen gaat alsof het mooi opkrult als een sticker haha. Zal zeker nog iets schrijven hier als ik het heb getest!
Biab kan je nog na het aanbrengen netjes bij vijlen voor je de lak eroverheen aanbrengt.
Kan dat met rubber base ook? Ik hoop het wel want m’n nagels zijn echt in zo’n lelijke vorm dat ik ze eerst wil corrigeren met een vijl voor ik de kleur aan ga brengen.
Ja, dat kan met rubberbase ook. Breng je daarbij ook een apex aan?
Doe je geen biab meer?
Ik probeer het heel erg om een apex aan te brengen maar vind het nog super moeilijk Biab vond ik ook te lastig dus daar ben ik mee gestopt. Rubber base vind ik net wat prettiger werken!
Ja een apex bij jezelf maken is zo’n rotklus!
Fijn dat rubberbase beter werkt voor jou
Een paar leerlingen van me hebben deze week designs voor op mn nagels getekend, ik heb er deze 5 van gekozen. Met links getekend
Ik ben weer begonnen met ‘gewone’ nagellak en heb een setje van Manucurist gekocht (net als @Ainu met black friday haha). Maar nu vroeg ik me af; hoelang wachten jullie tussen het lakken door en na het lakken om het te laten drogen? Ik heb gelakt met de tips van The Salon Life op YouTube (bedankt voor de tip @Kwal!), maar ik heb nu wel wat deukjes in de lak, terwijl ik echt dacht dat ik lang genoeg gewacht had.
The Salon Life heeft het trouwens ook vaak over Kerasal in haar video’s, een soort zalf met salicylzuur die ze gebruikt voor haar nagelriemen en ‘skin fold’. Ik heb door haar geleerd dat wat ik dacht dat nagelriemen zijn, geen nagelriemen zijn maar blijkbaar skin fold is Ik wilde die zalf ook gebruiken, maar die is hier niet te koop. Toen zag ik laatst bij de DM deze zalf en sinds ik dat elke avond smeer, is de huid bij m’n nagels echt zoveel zachter! Echt een goeie tip om daar iets met salicylzuur te gebruiken.
https://www.dm.de/balea-fusscreme-hornhautentferner-salbe-p4066447496703.html