Nederlandse/Belgische steden tips

Hi ladies, ik ga begin september twee doordeweekse dagen naar Brugge, vooralsnog in mijn eentje. Waar moet ik echt heen, qua eten, activiteiten, wat mag ik niet missen!

Heb zonet op jullie aanraden gereserveerd bij Kaffeenini. Kaart zag er lekker en uitgebreid uit!

Ik wil even een tip opgooien, ik zit nu namelijk in het hotel van Cape Helius (Roompot) in Hellevoetsluis en ik zit te genieten. Buiten de vakanties om goed te betalen en heeft een beetje een Amerikaans Hamptons sfeertje of zo. Direct aan het water, erg leuk. Gisteren in 3 kwartier naar Dordrecht gereden wat ik echt een prachtige stad vind. Dus meestal wordt hier om tips gevraagd, bij deze geef ik even een tip.


Kamer met zeezicht is echt een pluspunt :ok_hand:t4:

16 likes

Heb je een auto? Dan is een ritje naar de Tweede Maasvlakte ook leuk, lekker wandelen langs het strand, Boottocht door de haven bij Futurelands, patatje bij het Balkon van Europa, met uitzicht op de zeehonden. Topdag!
Enjoy, en dank voor deze tip, leuke plek!

1 like

Deze tips bewaar ik voor de volgende keer want we komen hier zeker terug. Dank!

1 like

Hoiii er is geen Deventertopic dus vraag ik het toch maar even hier.

Ik ga morgen uit eten in Deventer, heeft iemand een leuke aanrader om ergens uit eten te gaan? Ik ben er zelf nog nooit geweest en vind het leuker om het van jullie te horen dan van Google.

Ik vond Goesting leuk, maar ik weet niet hoe dat qua avondeten is en hoe luxe je wilt :relaxed:

Ik ga de site even bekijken! Hoeft niet heel luxe, gewoon gezellig en lekker eten :relaxed:

1 like

Ik heb een keer heel lekker gegeten bij een italiaans restaurant en zoek het even op. edit. Het was Da Mario!

1 like

Ik vind Roasted en Davo leuk!

1 like

El Popo! Hele gezellige zaak.

1 like

@tessel @Eniro @Pioen Dank jullie wel!

2 likes

Dank je wel voor alle tips! Het is deze keer Goesting geworden. Mocht ik nog een keer naar Deventer gaan dan heb ik deze tips al in mijn zak :smiley:

4 likes

Hebben jullie lunch en diner tips voor Deventer? :plate_with_cutlery:

Miss Nice Banana (vegan), Curcuma en de Kleischuur (aan het water) zijn aanraders voor eten/drinken.

1 like

Nice! Hoe vond je het?

Het ging niet door want de trein reed niet! Nu herkansing in september :grin:

Hebben jullie tips in Deventer voor een leuke plek om vanavond na het eten nog te borrelen?

DAVO!

2 likes

Vriend is helemaal enthousiast, alleen drink ik geen bier 🥲 ofja, een Radler of en Rosé biertje