Ik ga binnenkort naar Brussel, iemand daar tips voor? Qua eten, drinken, winkels, activiteiten? Zijn koffiekoeken daar ook een ding of is dat alleen in Vlaanderen?
Koffiekoeken zijn overal een ding in België, favoriet zijn bij Decleir (Ganshoren), Renard(Elsene), een nieuw bakkerijtje in de miniemenstraat naast marcolini in de zavel. Denk dat het Fresh heet.
Lekker brunchen kan bij woodpecker, ze hebben verschillende zaakjes in Brussel. Er is een leuke Jan Van Eyck expo dicht bij het Centraal Station
Als ik nog op tips kom dan stuur ik je wel een DM.
Top, dank je wel! Hier komen we een heel eind mee denk ik
NONA voor pizza & pasta
Jardin Rooftopbar als het lekker weer is en je zin hebt in cocktails
Hoe was het? En heb jij nog tips voor mij?
Vandaag een dagje antwerpen gedaan . Geluncht bij Barchel! Thanks voor de tips hier. En daarna avondeten bij via via ofzo. Leuk (backpackers?)cafeetje met gerechten uit verschillende landen. Uniqlo geweest en nog wat leuke boetiekjes en naar een patisserie geweest.
En een biertje gedronken bij het elfde gebod😁.
Wat zijn mooie plekken in België waar je ook goed kan wandelen en/of sightseeing?
Ik vond Namen heel leuk, vooral divers. Het is wel >8 jaar geleden dat ik er was.
Luik vond ik heel fijn!
Volgens mij kom je (net als ik) uit Deventer haha, leuk, wist ik niet! Je tips zijn inderdaad goed. Voor mensen die ook nog eens naar Deventer afreizen, mijn tips:
- Zus (restaurant)
- Coffee Together (lekkere koffie/gebak/lunch)
- Hotel Finch (mooiste hotel, maar je kunt er ook lekkere koffietjes/ontbijtjes/lunch/borrels doen)
- Flotte (concept store)
- El Popo (Mexicaans)
- Roasted (restaurant)
- Rafaelle’s Foodbar (Italiaans)
- No11 (favoriet voor lunch)
- restaurantje in onze prachtige stadsbieb voor heerlijke koffie en zeer betaalbare lunch
- Davo voor borrels
- The Lemon Tree (hangen tegen een ster aan, dus niet betaalbaar maar wel waanzinnig eten)
- Bird (aan de IJssel, fusion Aziatisch)
Andere tip is om je auto (gratis) aan de overkant van de IJssel (op de Worp) te parkeren en het pondje naar de binnenstad te pakken. Erg leuke ervaring en bij mooi weer krijg je daar mega vakantiekriebels van, zelfs inwoners hebben dat
Tips met kids in en rondom Deventer:
- blote voeten pad bij de Buitenpost
- wandelen rondom Hotel Gaia
- NuNu, erg lekker lunchen terwijl je kinderen in de grote speeltuin spelen
- Parkcafé Mees, wandelen in het stadspark en daarna hier zitten
Haha hier precies zo! Wij wonen er nu 5 jaar en zou niets anders meer willen. De stad past echt zo goed bij mij/ons Fijn dat jij dat ook hebt!
Is Mees een nieuwe eigenaar? Dat heette eerst anders toch? Was wel echt leuk om daar buiten te zitten
Ja eerst was dat Vogeleiland, maar nu is het een hip parkcafeetje! Ze hebben het wel echt leuk opgepimpt!
Iemand een tip voor een leuk hotel of b&b omgeving Tilburg?
Zag toevallig vandaag een herinnering dat ik precies een jaar geleden hier was: https://www.indespeyk.nl/ en die was echt fantastisch. Echt mooi/schoon, precies zoals op de foto’s en superlieve eigenaren.
Iemand nog aanrader voor een hotel in de omgeving van Brugge?
Ik houd van goede hotel ontbijten en wel wat luxere kamer qua inrichting.
Monsieur Ernest!
Welke Hanzestad zouden jullie aanraden voor een dagje weg? Deventer, Zutphen of Doesburg?
Deventer!
Tips voor Deventer? Ik ga er van het najaar een weekendje heen.