Er staan al heel veel restaurant tips in dit topic als je even zoekt op Deventer. Ik vind Deventer leuk om lekker rond te wandelen, bij de VVV kan je voor iets van 1 a 2 euro per stuk een wandelgids kopen voor specifieke buurten. Maar ik kwam er vooral vroeger vaak en meest recente keer dat ik er was, was tijdens een lockdown dus alles dicht. Heb niet heel veel andere winkel/doe tips dus helaas. Behalve! Deventer koek eten, haha. Soort stevigere kruidkoek.
Heeft iemand een tip voor een leuk/betaalbaar hotel in Antwerpen voor een mini huwelijksreis/werktrip?
Geen tips, maar hoe combineer je een huwelijksreis met een werktrip haha
Eerst lezingen bijwonen en vergaderen over nepnieuws in de ochtend en daarna de stad in met m’n vriend. Super romantisch ook hah.
Je man dan toch ?
Hotel Julien is prachtig maar sowieso wel hoger in budget.
B&B Hotels is betaalbaar en ook heel prima, gewoon iets meer basic. A-Stay is ook nog eentje wat qua budget goed meevalt.
Wat laat maar misschien heeft iemand hier nog iets aan: B&B Maison Amodio.
In België hebben we veel te veel smaak en doen we niet aan all you can eat tapas
Ik ben niet van Antwerpen en tegen sharing concepten, zeker met een grote groep. Ik kan je niet helpen, sorry.
Oke bedank… Ik voel me eerlijk gezegd een beetje rot door je reacties dus heb mijn eerdere posts verwijderd.
Hé, het was allemaal niet serieus bedoeld. Wil je geen rot gevoel geven.
Edit: met die eerste post wilde ik zeggen dat zaken zoals La Cubanita hier niet bestaan. Enfin, ik weet ook niet wat er zo kwetsend is aan mijn posts. Wil je dat delen?
Heeft iemand tips voor een lekker restaurant in Leuven?
ik vond de porties zo klein bij album, zeker de brioche 9 euro voor een halve boterham. Voelde mij in’t zak gezet.
Ik ben in oktober vorig jaar voor een lunch geweest. Ik vond het lekker, daar niet van maar had liever meer gewild.
Voor Antwerpen heb ik echt geen idee, ben er veel te weinig om echt de restaurants te kennen en ben tot nu toe gaan eten bij Camionette, Le Pristine en Album.
Maar Brussel kan ik je zeker helpen: heb je een bepaalde keuken in gedachten of mag het vanalles zijn? En fine dining - sterrenniveau of eerder goede brasserie?
Zeker vegetarisch zou ik zoals @Daelyss ook al zei voor camionette gaan! Ik ga er volgende week naar toe om onze huwelijksverjaardag te vieren
Humus et hortense is het bekendste vegetarisch restaurant en super lekker. Sfeer zat er ook goed in!
Niet volledig veggie maar ook een van mijn favorieten sanzaru, prachtig restaurant in Woluwe
Als je lekker klassiek Italiaans wil eten: genco ristorante.
Voor de prijzen die jij noemt heb je er ook dranken bij tijdens het diner! Nog steeds wel prijzig hoor, maar dat is dan misschien een meevaller.
Een beetje cliché maar au vieux saint-Martin is ook een van de bekendere brasserieën in Brussel.
Edit: schrap de suggestie maar, niet genoeg veggie op de kaart.
Ben je al bij And/Or geweest? Plant based en heel mooie zaak!
Edit: in Antwerpen! Ben er zelf geweest toen ze net open waren en heel lekker gegeten. Niet goedkoop wel, beetje zelfde prijscategorie als camionette denk ik.