Nederlandse/Belgische steden tips

Ik heb een tijd geleden ontbeten bij Sap bagel & juice bar en ik herinner dat ze best wat vega(n) opties hadden. Ook kan je bij de broodjes die bv bacon hebben ook aangeven een vega optie daarvoor te willen. De pancakes ook in ieder geval erg lekker!

1 like

Volgens mij hebben ze bij Coffeelovers vega focaccias enzo

1 like

Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar nog niet gevonden wat ik zocht

Weten jullie leuke tweedehands kledingwinkels in Antwerpen? Ik ga eind volgende week


Heeft iemand tips voor uitgaan in Antwerpen? We zijn twee studenten en willen op een vrijdag uitgaan en ook kunnen dansen. Wasr kunnen we het beste heen?

Er zit ook een Think Twice aan de Kammenstraat. Ben nooit in die andere geweest dus weet niet hoeveel ze verschillen maar daar heb ik de vorige keer wel echt leuke dingen gevonden!

Ik ga donderdag en vrijdag naar Antwerpen. Is er op donderdag een leuke tent waar je echt kunt stappen? Of is er een tentje waar schudden-schudden muziek wordt gedraaid? :sunglasses:

@lovewarrior

Te laat voor jullie want jullie zijn alweer terug, maar misschien wat tips voor Antwerpen in de toekomst:

Leuke cafeetjes: heel het Mechelseplein, Tram 3, Cabron, Bar Salon, Gorillaz, De Zure
Uitgaan & dansen: Bar Rodin, de Studio, Pekfabrik, AmpĂšre, Club Vaag, Plein Publiek

1 like

Jaaaaa ik zoek tippies in Amersfoort! Daar ga ik zondag heen.

Barista cafe, sowieso, in kannen en kruiken, yirga!

1 like

Iemand tips voor een huisje in het bos of aan het strand in NL? Voorkeur voor iets direct in de natuur met een haard of jacuzzi ofzo.

Wat zijn de leukste lunchrooms, winkels, wandelgebieden, restaurants e.d. in Zwolle? :blush:

Blue Sakura schijnt een goed sushirestaurant te zijn, gevestigd in een kerk (zelf nooit geweest). Ijssalon Salute heeft in ieder geval echt heel lekker ijs!

1 like

Komende zondag gaan m’n vriend en ik naar Emmen om kunst te bekijken in het oude olifantenverblijf. Nu zijn we nog opzoek naar een plek om lekker te lunchen en eventueel nog iets anders wat we kunnen doen/bekijken. Iemand aanraders?

Chez Nous, Sisters en de brasserie en de zwetser zijn wel leuk voor een lunch!

Verder heeft Emmen een chille bios en het Ermerstrand dichtbij. De Aquarena (het zwembad) is ook net gerenoveerd en je hebt Wildlands natuurlijk!

In de omgeving zijn ook schattige dorpen te zien en
 Hunebedden

1 like

Brownies & Downies is een lekkere en fijne plek om te lunchen! En als je toch naar het oude olifantenverblijf gaat wandel dan meteen het hele park even door. :ok_hand:t2:

2 likes

Bios hier in Emmen is niet echt bijzonder ofzo vind ik. Het is gewoon een bios die je op alle grotere plekken wel kan vinden haha. Zal er eerlijk gezegd niet speciaal heengaan als je in Emmen bent, bioscopen heb je overal wel van Kinepolis of Pathé.

Oh ik vind hem wel lekker ruim en prettig qua sfeer. En ik dacht, misschien gewoon een leuke tip (soms vergeet ik bijv wat er nu allemaal weer mag, waaronder bios).

1 like

@Fenayi bedankt allebei! Leuk! Ik ga het allemaal even opzoeken.

Van vrienden kreeg ik nog Proeflokaal Bregje en De drie paardjes als tip en zij zeiden ook dat het leuk is om naar de schaapskooi in Weiteveen te rijden en daar te gaan wandelen. Ook hadden ze het nog over het landschapkunstwerk broken circle spiral hill. Dat schijnt wereldberoemd te zijn. Oh en de hunebedden noemden ze ook haha.

1 like

Ik ben verder weinig toerist in eigen “stad” dus ik geloof het meteen haha, ik weet het niet allemaal. :rofl: Schaapskooi staat mij wel iets van bij. Enige tip die ik mensen altijd geef is om de oude dierentuin te bezoeken maar dat ga je al doen.

1 like

Weet iemand of je in Assen of Emmen leuk kunt winkelen en terrasjes pakken? Of andere suggesties in Drenthe?