Vegetarisch eten

Hoe is die? Lijkt me ook echt vet lekker!

Vega knaks!!! Waar wat?

Maar zijn die hetzelfde als de “gewone” nuggets van Valess en van de Macdonalds?

Ik ben vooral benieuwd of ze gepaneerd zijn, zo’n beetje korrelig zoals een schnitzel zeg maar, of dat ze meer een glad laagje hebben. Het is al lang geleden dat ik ze op heb, maar de gewone kipnuggets van Macdonals hadden toch niet zo’n korrelig laagje maar meer een glad laagje? (of nou ja niet echt glad maar ik weet niet hoe ik het moet beschrijven. Niet korrelig in ieder geval :joy: )

Van unox!

2 likes

Ik heb ze gisteren op en ze hebben een veel korreliger laagje dan de originele nuggets! Waren ook iets donkerder van kleur. Ik vond ze lekker, maar niet iets waarvoor ik speciaal voor naar de mcdonalds zou gaan. Wel echt mega goed dat ze hem hebben geïntroduceerd!

1 like

De erwtensoep was lekker! Haalt het natuurlijk niet bij zelfgemaakte, maar voor een kant en klaar soep zeker niet slecht. Mag van mij iets zouter, maar dat is makkelijk op te lossen met een beetje maggi of zout, en eigenlijk is dat ook wel positief denk ik, vaak zijn die kant en klaar dingen toch juist veel te zout.

Edit: hij was wel heel machtig. Ik had aan één flinke kom genoeg.

2 likes

Wat is hier verder vega aan? Zonder worst of spek is erwtensoep toch vega? Zijn gewoon spliterwten

Het ‘Erwtensoep zonder balletjes’ noemen verkoopt minder goed denk ik haha

Nou ja, kant en klare erwtensoep in blik of zak is toch altijd met worst en spek, ik vind het wel een toevoeging dat er nu een zak zonder vlees is.

2 likes

Zitten daar ballen in??
@Jenn ja oke, maar bijv bij dingen als vegetarische balletjes in saus heb ik echt het idee van wooow ja!! Of die ragout met nepkip. Maar dit is gewoon soep zonder vlees… komen ze wel laat mee

Ik vond die niet zo lekker. Structuur niet en smaak niet echt.

Daar ben ik het mee eens ja. Maar blij dat het er nu is.

Haha goed punt. Ben niet zo van de erwtensoep, geen idee eigenlijk wat vleesliefhebbers erin gooien. Maar weet wel hoe irritant het is om als vegetariër of vegan naar voorverpakte soep te zoeken zonder dat spul erin.

2 likes

Ik vind ze echt meer dan fantastisch! Maar had ze al 15 jaar niet gegeten dus de echte knakworstsmaak zit niet heel vers in m’n geheugen.

Ik vind ze ook echt super lekker!! Veel beter dan andere die ik heb geprobeerd.

Weet iemand of de naked chickburger van de vegetarische slager uit het assortiment is? Ik kan ze nergens meer vinden :frowning:

Mijn Jumbo had 'm ook ineens niet meer.

Ik zie nu dit op hun website, misschien alleen een nieuwe naam?

1 like

Die heb ik vorige week nog gekocht, dus ik denk het niet? Ik vind het assortiment wel vaker heel erg verschillen van supermarkt tot supermarkt.

1 like

Ik hoop het!

Online verkopen Jumbo en AH ze ook niet meer…