Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Dit vind ik ook mega irritant, wil gewoon dingen voor 1 persoon maken maar veel potten en blikken zijn daar te groot voor

2 likes

2 likes

Bij mijn Appie zie ik ook allemaal schappen met specialiteiten uit het buitenland, marmelade en curd maar ook Duitse dingetjes etc. Weet niet of het nieuw is?

9 likes

Ik heb deze gehad. Mwaaaahhh… vrij saai. Heeft nog wel veel extra’s nodig om een beetje op te halen. Vergeleken met bijvoorbeeld de linzencurry vond ik het max een 6je.

1 like

Zoals verwacht had mijn Appie de Tony’s repen uiteraard niet :unamused:

Dus als iemand ze omgeving Rotterdam spot, hit me up.

AH Kruisplein heeft ze!

2 likes

AH Markthal :white_check_mark:

2 likes

Waar is de ideeënbus in de supermarkt🙈

Mijn Appie heeft dit al een jaar ongeveer. Mijn man heeft weleens Engelse marmelade uit dat schap meegenomen en vond het erg lekker.

Jaaa heeft mijne ook… vind die engelse koekjes echt lekker, alleen erg duur.

1 like

Jij woont toch dicht bij de grens, dus als je ooit bij een Rewe komt. Ik vind hun shortbread fingers van eigen merk ook echt lekker, en die zijn 2 euro dacht ik.

Ja, mee eens. Hou van shortbread maar dit zijn echt de meest simpele koekjes die er zijn. AH vraagt er vrij veel voor.

1 like

Heeft iemand die speciale Tony’s in Groningen ergens gezien?

Twix en ferrero rocher Tony’s gekocht in mn kleine appie!

2 likes

He gvd ben ik nog gezwicht ook :sob: ik hou gewoon zo van hazelnoot en melk chocolade

13 likes

Oh Joe had hem blijkbaar wel zelf besteld in eigen winkel :’)

2 likes

Ik zie al die lekkere tony voorbij komen en ik heb ze zelf ook gekocht, maar ik had nog niet hier gezien dat de reden er achter gedeeld was en dat wilde ik nog wel even doen.

Ze hebben een petitie online staan tegen slaafvrije chocolade.

15 likes

Nou ik kon het toch niet laten ondanks de berichten hier :joy::joy: ben benieuwd

13 likes

Daar zie je niet zoveel aan, hoor. Reep is iets anders gevormd dan normaal.

Zal ik zo eens doen :blush: maar voelde idd al niet heel anders dan de normale repen.