Deels die koek en deels ‘chewy’ caramel.
Ik denk naast marketing ook echt een actie tegen de producenten van Twix etc. “Wij maken eerlijke chocolade en zij niet, wij kunnen het wel.”
Alsnog benieuwd naar de smaken, daar niet van.
Goed om te weten dat jij ah insider bent
Haha je mag altijd je vragen stellen!
Waardevolle informatie dit haha
Wat is de normal en waar???
Ik vind zelf de reeses pindakaas meh. Veel te zoet voor de pindakaas die we in Nederland gewend zijn.
Wat; een soort action/flying tiger achtige winkel. Waar: ver weg Nee valt misschien wel mee maar ze hebben niet veel winkels, in Utrecht, Leiden, Haarlem en nog een paar andere steden.
Gvd
Ik heb zelf de Malteser en Milky Way pasta’s geprobeerd en vond ze niet zo bijzonder. De Malteser versie is een chocopasta met kleine biscuit bolletjes. Ik denk dat deze lekkerder is om los te eten dan met brood. De Milky Way pasta is precies hetzelfde als Duo Penotti, misschien zelfs wel minder lekker.
Haha @Shadina deelde hem!
Nu heb ik zin om ook naar een Normal te gaan maar ik kan me niet eens voorstellen dat ik ooit weer in een stad kom waar een Normal zit
@Dr.Watson oké ik heb geproefd (ferrero rocher Tony’s)
Qua smaak gewoon 8/10 want chocola en Tony’s is altijd goed in my book.
Maaaar niet bijzonder genoeg. Smaakt echt precies zoals de hazelnoot melkchocolade variant, wellicht ietsje meer creamy en crunchy maar kan ook zijn dat ik dat er gewoon graag in wil proeven. Ik zou het iig niet nog eens kopen, dan beter gewoon de OG hazelnoot reep. Dus wat dat betreft een zesje.
Eindoordeel: beide repen zijn superlekker, maar of het nou echt een goeie toevoeging is aan het assortiment? Mwa, voelt idd vooral als statement en marketing
Je hebt me met deze review wel geld bespaard haha, dankjewel :’)
Precies wat ik had verwacht, wel jammer maar ach. Het initiatief is leuk.
En eigenlijk is het ook een soort brainwashed teleurstelling want als je iets met Kitkat, Twix en FR wil koop je gewoon de originele producten haha. Best gek hoe we voor de gek gehouden kunnen worden door marketing!
Behalve als ze er cheesecake van maken🙈
Ja dat zou ik dan vooral ook zelf doen zodat ik zeker weet dat er echt veel van “het product” in zit!
Nadeel is dat je dan vaak een hele taarr maakt ipv 1 “toetje”
Ja, en dan moet het op want zonde om weg te gooien, zit je tegen je zin in 75% weg te tikken een week lang. Dat vind ik sowieso lastig soms met koken voor mezelf, ik wil niks weggooien want zonde maar ik maak altijd teveel.
Nouja anyway, offtopic dit haha.
Ja maar ook met heel veel wat je koopt hoor, potten broodbeleg of saus die voor een keer wel lekker zijn bijvoorbeeld. Misschien niet goed voor het milieu maar ik ben wel voor kleinere verpakkingen
En idd de lekkerste recepten, maar niet mogelijk om 1 portie van te maken…
Die Twix- en Maltesers pasta zijn niet bijzonder. Geef mij de snickersspread van jaren geleden maar terug!