Hebben ze deze Tony’s echt alleen bij AH of ook bij Jumbo ofzo mss? Ik zag ze bij mijn AH nog niet
Bij AH, Marqt en Bijenkorf (online) en nog een winkel dacht ik. Iig niet bij de andere supermarkten. Mss komt het nog? Want zag vandaag ineens dat mijn supermarkt ook 2 displays had. Dus ook even een andere AH checken?
Ja hier ook een kleine AH en de enige in de buurt hahah scheisse maar zag ook dat de opbrengst naar een goed doel gaat ofzo dus mss bestel ik ze wel gewoon online bij Tony’s zelf.
Heb deze vanochtend meegenomen. Vond ze niet bijzonder. Ze zijn wel heel lekker want met chocolade en m&m’s kan niet zo veel misgaan. Het verschil tussen de chocolade van het eitje en de m&m’s proef je ook wel. 8/10
Edit: wel schijtduur
Dit is de binnenkant van de Ferrero Rocher reep!
Vind m wel heel lekker, maar niet zo erop lijken qua smaak.
Wow dit wil ik ook!!!
Wat betreft de Tony’s… Tegen alle adviezen in heb ik ze alle vier online besteld Te nieuwsgierig!
Heb een stuk afgebroken en vond het tegenvallen, had meer hazelnoot verwacht!!
wel gewoon heel lekker hoor
Ik ook hahaha nu met smart wachten op de postbode
Ik weet ook niet waarom men zo negatief is dan, want ze zijn gewoon lekker. Vooral in combinatie met de boodschap kan je je hier echt geen buil aan vallen hoor! Denk dat de Ferrero mijn favoriet is.
Ik heb alleen de twix geproefd, maar vind m echt super lekker! Ben ook heel benieuwd naar de KitKat, iemand die al op?
Ik heb ze ook alle 4 besteld. Goede boodschap en ze zien er lekker uit! Ik kijk het meest uit naar de Kitkat.
Morgen komen mijn Tony’s binnen, zo benieuwd
Heb net de verleiding in de supermarkt weerstaan om de tonys mee te nemen. Daarentegen wel ben en Jerry’s meegepakt maar goed
omg fam is dit bueno’s in ei vorm? I need
Mijn Tony Toblerone was zo op… Oeps, maar lekker dus!! De rest moet ik nu echt verstoppen voor mezelf…
Bestellen jullie ze bij de AH? Ik kan ze niet vinden online
Volgens mij bij Tony zelf toch?
Je kunt ze bij Tony’s eigen website bestellen
Op tijd inslaan en lang plezier houden
Een slimme meid is voorbereid en jij bent duidelijk een genie