Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ben jaloers

1 like

1 like

Dimsum :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Weet iemand een AH in Amsterdam waar ze die tony repen hebben?

Ja! Frederik Hendrikstraat.

1 like

Scheldeplein!

1 like

Aziatische specialiteiten: steenoven pizza :thinking:

5 likes

De AH bij de pont heeft ze ook

1 like

Dat dacht ik ook al😅

Oh wow ik ben blind blijkbaar ik heb daar gisteren nog gekeken :scream:

Als je binnenkomt bij groente en fruit 1e gangpad rechts op de hoek.

2 likes

Kijk deze lijken mij veel interessanter! Ben benieuwd naar die spijs/amandel, zitten er dan echt stukken amandelspijs in? :scream:

Volgens mij was deze er vorig jaar ook en smaakt het eerder een beetje naar spijs, er zat toen geen spijs in geloof ik

Ik was net helemaal teleurgesteld dat ik de nieuwe Tony repen niet gevonden had en toen zag ik ze opeens tussen de zelfscankassa’s liggen. Toen wilde de scanner ze niet scannen, dus meisje van de AH gevraagd, ze had ze net afgeprijsd naar 2 euro. Geen idee wat ze normaal kosten, maar heb gelijk 3 meegenomen :grinning_face_with_smiling_eyes: De ferrero skip ik, want daar houd ik normaal niet van.

7 likes

Dit is zooooo lekker maar ook echt veel te duur. Heb nu 2 zakjes gehad en mag het eerst ook even niet meer kopen. Als de prijs lager was gaf ik ze een 10, nu omdat ze toch prijzig zijn geef ik ze een 8.

Maar ik sta wel de dag na Pasen voor de deur om het schap leeg te kopen hahaha.

Ik vond de kitkat reep echt lekker! Misschien wel lekkerder dan de echt. En ferrero ook maar niet bijzonder

1 like

Als ik de berichten zo lees moet ik de Twix en KitKat halen en de andere 2 kan ik wel laten liggen, mooi is mijn bankrekening ook blijer mee haha.

@Kurisu Ja, daar zaten echt stukjes spijs is! Beetje zoals normaal cookie dough ergens doorheen zit. Ik vond hem iig erg lekker.

2 likes

OMG nou die ga ik dus morgen halen!

Begin NIET aan die citroen versie, die is zo lekker, je bent direct verslaafd :joy:

1 like