Jumbo
Brace yourself! Paar jaar geleden waren ze net na Pasen voor de helft van de prijs. Heb ik er drie gekocht en die gingen heel snel na elkaar op. Was er misselijk van maar dat hielp wel in het niet meer kopen hahaha. Ik vind dit echt de allerlekkerste reep die er is. Die zure citroen en knapperige meringue
Bos&Lommerplein
Door jou en de nieuwe reacties hier kan ik al helemaal niet wachten!! Tony’s is sowieso lekker dacht ik dus zo erg kan het niet tegenvallen dacht ik
Zeg me dat het tegenvalt zodat ik het morgen niet ga kopen
Ik laat het straks weten.
Ben bang dat je ze toch moet kopen. Lekkerrrr! Smaakt echt naar koekjesdeeg met een laag chocolade.
Ugh…ja dan ga ik ze toch halen. Heb sinds die Kitkat met cookie dough het vertrouwen verloren, die vind ik niet te nassen.
Thanks, ik zal mijn feedback later ook wel droppen haha.
Ik zou ook meteen de chocolade pretzels met caramel halen. Zeer lekker. Heb net een halve zak op na het boodschappen doen
Omg! Weet je misschien de houdbaarheidsdatum?? Als het lang genoeg is kan ik aan m’n moeder vragen of ze er een paar bewaart voor me
Die dingen verrotten echt niet
Hmm ja zal wel meevallen indd
Thanks voor de hype, heb vannacht toen ik wakker lag de vier repen besteld bij Tony
Ik heb ze ook ontvangen! In het weekend een smaaktest doen hahah had voor vriendinnen voor valentijn ook die valentijnsrepen besteld maar niet voor mezelf en nu wil ik die eigenlijk ook proeven haha deze lockdown is niet goed voor mijn vreetgedrag
De valentijns repen zijn zooooooo lekker
Hahaha shit, dan die ook nog maar ergens vandaan halen