Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ik heb die popcorn/knetter chocoladereep van de Lidl (van die amerika week), ik proef de popcorn eigenlijk niet terug omdat die stukjes zo klein zijn maar het knettert wel lekker

Ik heb ze dankzij jouw review gekocht. Ben zo benieuwd. En voor mijn vriend de tea cakes die ernaast lagen meegenomen, want hij snapt cookie dough niet.

1 like

Hopelijk vind je ze ook lekker. Voel me altijd beetje schuldig als mensen dingen kopen naar aanleiding van een enthousiast berichtje van mij en het vervolgens niet te (vr)eten vinden. :joy:

Heb er nu eentje geproefd. Huilen zo lekker. Snel nog maar ff wat zakken halen haha

1 like

Gelukkig :smiley: Smaakt echt naar koekjesdeeg he? Ik wil ook meer haha.

1 like

Ik ga nu naar de Lidl en ik hoop dat ze ze hebben anders ga ik huilend naar huis.

2 likes

Neem meteen meer mee. Je krijgt geen spijt.

Net terug van de Lidl en voor de zekerheid 2 zakjes meegenomen na jullie recensies… Het is dat ze €2 per stuk zijn en zo’n zakje holle kies werk voor mij is, anders was ik nu terug gegaan om de overige 5 zakjes die er nog stonden ook te kopen :heart_eyes:

4 likes

Ik krijg een soort fomo van die Tony’s smaken. Ze lijken me helemaal niet zo bijzonder op basis van de reviews, maar ik wil dan toch weten hoe het smaakt “nu het kan”

Deze reep met kerst ben ik ook misgelopen en ik vind het echt dat ik nu nooit zal weten hoe die was

1 like

Wel erg duur, maar je kan hem nog kopen
1 like

Ik heb ook de kitkat en twix geprobeerd. Niet heel bijzonder (en zeker niet duidelijk een kopie van het origineel) wel gewoon lekker. Mochten van mij wel grotere stukken in zitten van wafel, biscuit, karamel maar dat is niet Tony’s stijl I guess!

Huilie mijn vriend kon de repen niet vinden. Iemand een idee wel ah in Haarlem het verkoopt?

@Fenayi Heb 3 zakken meegenomen, zat nog te twijfelen of ik er nog meer mee zou nemen want het zijn lullige zakjes en als ik ze echt lekker vind zijn deze 3 ook binnen een week leeg LOL
Heel benieuwd, ga vanavond proeven.
@Harrrie Heb ook 1 zakje pure chocolade en 1 witte chocola pretzels meegenomen, ook benieuwd naar.

2 likes

Ik heb deze 2 weken terug nog bij Jamin in de winkel gekocht!

1 like

Ik heb ze ook alle vier, aangezien ik strak in het zwempak moet ga ik er hopelijk heeeeel lang mee doen.

KitKat proeft echt als KitKat, maar had meer wafels mogen hebben. Tot zo ver mijn recensie 🥸

Waar is dit??? Ik moet t.

& @Bunnyslippers :star_struck: is 'ie het kopen waard?

1 like

Dit is dus een haas gemaakt van dezelfde chocolade als waar die suprise eieren van zijn :flushed::flushed::flushed::flushed: Die van mij kan nu niks meer horen of zien

42 likes

Deze was wel lekker, maar de gember smaak overheerste heel erg. Had niet meer het idee dat ik echt chocolade aan het eten was.

1 like

Ik haat het zo dat ik hier altijd fantastische dingen voorbij zie komen maar ik alleen een coop en plus in de buurt heb. Maar goed dat ik over een paar maanden ga verhuizen :joy: