Ze moeten echt een keer zoiets maken en dan compleet gevuld met Nutella/Bueno vulling.
Dan doe ik dit ^ maar dan met die paashaas.
Ze moeten echt een keer zoiets maken en dan compleet gevuld met Nutella/Bueno vulling.
Dan doe ik dit ^ maar dan met die paashaas.
Hoe duur was dit ongeveer?? Ze zouden het massief moeten maken
Weet ik eigenlijk niet… ik zag het en het was voor mij echt een magisch moment dus heb hem gewoon gepakt
Welke winkel?
De jumbo! In een apart paas schap (op de groende afdeling)
Deze heb ik ook wel eens gehad, zo lekker. Morgen naar de Jumbo
Groetjes mevrouw obesitas
3,49 in de AH app, gelijk bij mijn bestelling toegevoegd
Zit er ook speelgoed in?
Nee! Gewoon een hol konijn is het
Albert Heijn!
Duur… maar ga wel halen
Ik vind de Tony’s KitKat echt superlekker en ook heel erg smaken naar KitKat chunky. Alleen dan lekkerdere choco en minder wafeltjes.
Heeft iemand ze allemaal al gegeten en zoja wat is je ranking?
Oeh Nice
Ik twijfelde heel erg tussen KitKat en Twix maar ontloopt elkaar niet echt dus. Mn moeder zei dat zij de toblerone wel heel lekker vond, maar ik vind normale toblerone en ferrero allebei niet lekker, dus twijfel of ik het in Tony vorm wel lust.
Ja Toblerone verliest van mij ook in de originele ranking van de repen, dus kan ook daarmee te maken hebben. Mijn vriend vond juist Toblerone heel lekker. Ik houd erg van hazelnootpraliné dus mss dat ik daarom naar Ferrero neig. Twix vond ik zelf ook echt lekker, maar gebrek aan koek is toch een minpunt omdat ik dat koekgedeelte juist zo lekker vind.
Dat jij mijn favo ook heb nummer 1 hebt staan voelt echt als de validiteit dat ik smaak heb
Gewoon een hol konijn
Ik geloof dat ik dit ook nodig heb hahah, zondag naar Jumbo.
Dit is zoo lekker!! Idd bueno maar buitenkant is met witte en bruinde chocolade zoals bij Kinder suprise ei
Hahaha ik snap je! Thanks voor de tip