Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Deze hadden ze ook bij de plus en die was ook echt heerlijkšŸ˜‡

1 like

Hmm, zou dit echt nieuw zijn of een nieuwe versie van wat vroeger ā€œGemak in een pakā€ heette? :joy: Die hadden wij thuis altijd.

1 like

Volgens mij is het enige nieuwe dat ze voorheen van Koopmans waren :sweat_smile:

Oh dat zie ik nu pas haha!

Ze zijn ECHT lekker ja. Ik vond de vulling iets te vloeibaar en heb ze nu in de koelkast gezet, worden ze wat steviger/meer bite. Nog lekkerder.
Die pretzel dingen vind ik ook lekker maar echt mierzoet, 1tje is genoeg.

2 likes

Ik heb spijt dat ik er drie heb meegenomen want ze zijn echt goddelijk.
Heb er nu een naast me staan, ga maar proberen de andere twee te bewaren om op te eten wanneer ik naar vriendinnen ga, plakken we ze in ieder geval gezamenlijk op onze dijen
(Ik probeer ook altijd mijn vriendinnen fan te maken van deze tijdelijke items zodat ik zelf niet altijd de winkels ervoor hoef af te zoeken :grimacing:)

OMG! Bij de jumbo blijkbaar. Als dit net zo goed is als ik denk ga ik een jaarvoorraad inslaan groetjes.

24 likes

Ahh jammer :frowning:

Ik precies hetzelfde :slightly_smiling_face:

1 like

Omg

om nog maar iets toe te voegen:

deze zijn intens lekker

6 likes

Ik word toch iets te misselijk van die cookie dough denk ik

Super super lekker. Waar hebben we kinder toch aan verdiend

27 likes

De kinder eitjes zijn echt fantastisch :heart_eyes:, kindersuprise en bueno in ƩƩn. Wel teringduur trouwens voor zo’n klein zakje. De kitkat eitjes zijn geldverspilling.

M’n vier Tony repen zijn ook net bezorgd maar die test ik later wel. Groei helemaal dicht door dit forum :joy:.

9 likes

Nee ook Albert Heijn! Zag ze in de app.

2 likes

Alleen jammer dat je 2.20 betaald voor acht eitjes.

Ja ik schrok ook een beetje van dat wafeltje! :joy: had ik niet verwacht. Zit wel maar aan 1 kant van het eitje

1 like

Ja ik moet zeggen dat ik wel gewend ben aan die prijzen van kinder want ik eet best vaak zo’n doosje suprise eieren en dat kost ook bijna 3 euro en is minder chocolade. Maar het is zo lekker. Heb er vandaag ook nog 2 gehaald :nauseated_face::sob:

2 likes

Hahahaah, dat had ik dus gister met die cookie dough chocola, ik was zo hellbent om het te kopen dat ik niet eens aan geld gedacht heb tot ik bij de kassa stond en ik opeens 10 euro moest betalen, toen was ik heel even in de war.
Toch maar weer een bewijs hoe simpel we zijn als mens :joy:

2 likes