Zijn oude koffiemachine ging teloor, jammer maar niemand luste die koffie hoor
Haar oude koffie was een doorn in het oog, zodat ze een carriereswitch overwoog
Ze ontmoetten elkaar het werd een happy end
Een paasei dat zijn gelijke niet kent!
Nu maken ze senseo paaseitjes iedere dag, en hopen dat dat van de koffiesnobs wel mag
Jaaa, deze ging ik altijd inslaan in t buitenland. Wel echt fantastisch dat ze ook in NL dus te koop zijn omg
Ik ga dit wel halen en reviewen, stay tuned
Ik wou eigenlijk geen Kinder eitjes meer kopen want duur en al 2 zakjes gehad maar door dit topic wou ik ze toch wel weer uiteindelijk maar ze hebben ze al een week niet meer hier.
Oh nee ik ga morgen.
Welke tony’s is trouwens echt een aanrader?
Van die limited lijn? Ferrero!
Ik heb alleen Twix en Kitkat gehad en ik vind de Twix daarvan het lekkerste. Denk dat het sowieso wel persoonlijk is welke echt het lekkerste is.
Op de website van Tony zijn ze uitverkocht
Heb ze bij de Appie nog niet gezien, of niet goed gekeken of moet ff bij een ander filiaal gaan kijken. Maar moet ze hebben (niet dat ik geen chocolade in huis heb maar toch).
Hier staat het bij de soep ofzo, kon het eerst ook niet vinden in de winkel en toen ik een 2de keer rondje ging lopen zag ik pas staan. Weigerde te geloven dat ze het niet hadden vandaar nog een rondje haha.
Ik moet ook zeggen dat ik nu vooral als een malle door de winkel sjees en alles wat ik nodig heb koop want wil asap die winkel uit
Misschien beter kijken de volgende keer, ik leg me er niet zomaar bij neer!!
Hier staan ze tussen de patat en de diepvriespizza’s ook zo random
Bij mijn appie stonden ze apart in een eigen standaard, dus niet bij de andere chocolade repen.
Ohh dit wil ik. Is dit diepvries of niet?
Nee schat moet je helemaal zelf gaan kloppen met melk enz. Is zo’n zakje meel
Ik heb echt heel veel van die Tony en kinderzooi gekocht. Ga er een leuk weekend van maken
Volgens mij is het nog beter, met water! Ik ga het dit weekend maken