Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Sjeempie. Mijn jumbo heeft het niet, had ook al bij de bakspullen gekeken. Ook al geen Tony specials, klotewinkel

Volgens mij is dit niet nieuw, maar iemand die weet of dit een aanrader is? Ben hier echt zo benieuwd naar, maar bang dat het tegen gaat vallen haha

Staat dit tussen de sausmixen van Knorr of moet ik meer bij het pannenkoekenschap zoeken?:drooling_face:

Ik citeer: “Dropsmaakcoating” :nauseated_face::nauseated_face:

1 like

Ik vind deze niet anders smaken dan de andere oploszakjes, iets zoeter, maar niet bijzonder.

1 like

Lagen deze bij de normale knorr zakjes? 2 supermarkten afgeweest, niet gevonden :frowning:

Ik vind deze vooral lekker en naar karamel smaken als je er wat zoetstof doorheen doet

1 like

Ik heb ze van de jumbo en daar lagen ze apart in een bak

Ja leek me al zo apart, macaroni, spaghetti, stoofvlees, kaiserschmarren.

1 like

Ik ben gek op drop maar drop-ijs en drop kwark?!

2 likes

Ja ik vind het niet normaal

2 likes

Als je bij mij in de buurt woont heb ik een vol ongeopend doosje voor je haha. Kan er slecht over oordelen, ik ben er zelf niet zo’n fan van. Ook niet van andere smaakjes.

1 like

Ik heb ze vandaag gehaald! Keek eerst ook bij de gewone knorr zakjes maar heb ze uiteindelijk op de bak afdeling gevonden :grin:

Iemand deze al geprobeerd?

1 like

Hier vinden ze de Praliné van Nescafe lekkerder :see_no_evil:

1 like

Ja echt een deceptie, sorry :grimacing:

die rechter ligt al tijden aangebroken in de kast

1 like

@Reflect @Xiomara ohhh ben ik even blij dat ik ze heb laten liggen :joy:

Hahaha toevallig rondom Zwolle? :stuck_out_tongue_closed_eyes:
@Eyimfihlo oeeeeh die klinkt echt heel goed ook!! Thanks!

1 like

Niet lekker. Voorheen waren die van nescafe prima te drinken, maar die zijn nu ook niet lekker meer. Toen had ik deze gekocht als alternatief maar dat vond ik ook geen succes

1 like

Ik had de linker gratis gekregen bij mijn Jumbo bestelling en vond ze prima. 7/10

1 like

Hahaha nee helaas niet :joy:

1 like