Sjeempie. Mijn jumbo heeft het niet, had ook al bij de bakspullen gekeken. Ook al geen Tony specials, klotewinkel
Volgens mij is dit niet nieuw, maar iemand die weet of dit een aanrader is? Ben hier echt zo benieuwd naar, maar bang dat het tegen gaat vallen haha
Staat dit tussen de sausmixen van Knorr of moet ik meer bij het pannenkoekenschap zoeken?
Ik vind deze niet anders smaken dan de andere oploszakjes, iets zoeter, maar niet bijzonder.
Lagen deze bij de normale knorr zakjes? 2 supermarkten afgeweest, niet gevonden
Ik vind deze vooral lekker en naar karamel smaken als je er wat zoetstof doorheen doet
Ik heb ze van de jumbo en daar lagen ze apart in een bak
Ja leek me al zo apart, macaroni, spaghetti, stoofvlees, kaiserschmarren.
Ik ben gek op drop maar drop-ijs en drop kwark?!
Ja ik vind het niet normaal
Als je bij mij in de buurt woont heb ik een vol ongeopend doosje voor je haha. Kan er slecht over oordelen, ik ben er zelf niet zo’n fan van. Ook niet van andere smaakjes.
Ik heb ze vandaag gehaald! Keek eerst ook bij de gewone knorr zakjes maar heb ze uiteindelijk op de bak afdeling gevonden
Iemand deze al geprobeerd?
Hier vinden ze de Praliné van Nescafe lekkerder
Ja echt een deceptie, sorry
die rechter ligt al tijden aangebroken in de kast
Niet lekker. Voorheen waren die van nescafe prima te drinken, maar die zijn nu ook niet lekker meer. Toen had ik deze gekocht als alternatief maar dat vond ik ook geen succes
Ik had de linker gratis gekregen bij mijn Jumbo bestelling en vond ze prima. 7/10
Hahaha nee helaas niet