Nee ik vind zoethout toch echt wat anders🙈
Nu het hier over dropthee gaat moet ik aan deze thee denken

Zo jammer dat dit nu nietmeer bestaat. Heb daar als kind echt liters van gedronken. Vooral de drop en cola smaak
Ahh ja! Ik de caramel
Ohh dit herken ik helemaal niet! Ziet er maf uit zeg haha
Dit ken ik ook niet🙈 jammer haha ik had het graag willen proberen😋
Wow wat een flashback is dit zeg! 
Omdat het hier zoveel over Tony chocola ging, ze zijn vanaf maandag bij de AH (die nieuwe weet ik niet, wel de andere varianten) in de bonus! 
Alle seizoen smaken helaas niet, maar wel de vaste smaken! Niet de sweet solutions of paas/valentijn edities dus
Er is een valentijn editie? Oke die ga ik halen!
Die is echt zo lekker! Ik heb hem gevonden. Of nou ja ik had in mijn omgeving iedereen de opdracht gegeven om naar deze chocoladereep voor me uit en kijken. En hij is nog net zo lekker als vorig jaar! Halen dus 
Mijn weekendsnacks waren zwaar beïnvloed door dit topic <3
Deze zijn echt lekker, 10/10. Alleen wel een klein zakje, en niet persé lekkerder dan normale kinder bueno. Ze hebben me vooral doen beseffen hoe lekker de orginele kinder bueno eigenlijk is en dat ik die volgende keer gewoon moet kopen.
7,5/10 Heel zoet, wel lekker. Ik had de vulling wat zachter verwacht, hij is best “vast”. Lekker genoeg om op te eten, maar ik zou het niet nog een keer willen. Het doet me denken aan een reep van de Lidl:
Deze

8,5/10 Deze zou ik wel opnieuw kopen. Er zitten echt zachte stukjes spijs in. Die hadden van mij wel groter gemogen. Maar dat maakt hem wel verslavend, want je wilt steeds nog een stukje spijs te pakken krijgen.
Eigenlijk hebben we gewoon een reep met spijs vulling nodig. Gewoon spijs en dan dikke laag chocolade eromheen
Sowieso is spijs underrated.
Waar heb jij de reep gevonden? Ik kan deze echt nergens vinden, maar mss kijk ik wel in de verkeerde winkels.
Nu wil ik dit 
Moet ook best makkelijk te maken zijn eigenlijk. Gewoon spijs maken (of kopen), dopen in gesmolten chocolade en dan laten uitharden.
Ja hier dacht ik net ook al aan! Ik vraag me alleen af hoe lang het houdbaar is, maar tbf, ik eet dat toch binnen een dag op
Nee Nee Nee, dit is geen vergelijking, don’t make me preach 
Marsepein =/= spijs though
O echt? Dacht dat dat gewoon hetzelfde was.