Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

@Raspberry Hahahaha ja dit precies :rofl:

Het is qua chocolade geen superhoge kwaliteit, maar ze hebben wel een hoog dooreet-gehalte.

2 likes

Nou ik heb de dropkwark getest. Dacht eigenlijk dat hij dropjes ofzo erdoor zou hebben maar nee hij is GRIJS. Meest onaantrekkelijke kleur ooit voor je eten.
Smaak? Nja, beetje lichte dropsmaak maar niet heel sterk. Heb je vooral bij de eerste hap nog door. Na een paar happen heb je het al niet heel erg meer door. Niet super lekker, niet super vies, dus 5,5/10. Leuk om een keer te proberen, maar ga t niet meer halen.

26 likes

Omg dank voor het vrijwilligerswerk hier :joy: Nu weet ik helemaal dat dit niet mijn cup of tea is

1 like

Over thee gesproken, drop thee lijkt mij dan wel weer lekker🙈

Die grijze kleur in combinatie met de dropsmaak doet me ergens aan denken, maar ik kan er de vinger niet op leggen.

Misschien dat droppoeder van vroeger?

1 like

Je hebt toch zoethout en sterrenmunt thee, die smaken behoorlijk drop achtig.

Klopt, maar dat vind ik toch echt anders. Ik bedoel meer de smaak van die zoute visjes en droptoffees bijvoorbeeld :see_no_evil:

1 like

Hahaha nope helaas. Gewoon een paar visjes in een mok heet water doen dan maar.

2 likes

Er waren droptoffees met precies die kleur grijs (ipv zwart wat je zou verwachten)
En een drop langejan!

3 likes

OMG ja die Van Melle toffees. Die vond ik nog best wel lekker, milde smaak.

4 likes

Omg Ik wil
Dit zo graag

3 likes

Deze ken ik niet, maar lijkt me geweldig :heart_eyes:

Die lange jan van @LaPetiteRobeNoire zegt me wel iets, misschien bedoel ik dat!

Ja was al bang dat het Fins was

Mijn Finse bestie appte net ook weer dat er weer een pakketje Fazer chocolade onderweg is <3

2 likes

Heb dit weleens gekocht bij Sostrene grene. Smaakte niet echt naar droptoffee’s though. Maar het bestaat dus wel.

1 like

4 likes

Ik ga dit opzoeken :scream:

Nee ik vind zoethout toch echt wat anders🙈

1 like

Nu het hier over dropthee gaat moet ik aan deze thee denken

unnamed (1) unnamed (2)

Zo jammer dat dit nu nietmeer bestaat. Heb daar als kind echt liters van gedronken. Vooral de drop en cola smaak

10 likes

Ahh ja! Ik de caramel

1 like