Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ik had dit net ook terwijl ik ín de winkel stond om m’n weekboodschappen te doen en ik kon dus niet bij m’n lijst. :face_with_symbols_over_mouth: M’n man kon er gelukkig wel bij dus hij heeft screenshots naar me gestuurd van de lijst.

Maarrrrr waar heb je deze gekocht?

1 like

dit is zeker niet nieuw, heb het een paar jaar geleden een keer gekocht.
ik vind het eigenlijk wel heel chemisch haha maar wel lekker op zn tijd

de cookies en cream is m’n favo denk ik

Het grappige is dat ze dit dus gewoon in Nederland maken meestal haha. Maar de grootste afnemer is inderdaad Denemarken :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Albert Heijn!

1 like

Bizar! Dat wist ik niet joh. Love dit concept met de combi chocola+drop namelijk :slight_smile:

1 like

Ja ik hou er ook van :heart_eyes: En ben normaal niet zo’n liefhebber van drop (gewoon lekker maar verder niet) maar dit is echt top! Leuk wel om te zien dat het in Nederland ook een beetje begint te komen.

1 like

Ik heb deze geprobeerd want het leek me echt iets voor mij, ben namelijk erg fan van dingen van chocola met chocola en chocola! Maar deze viel me best wel tegen, vond het niet op een lavacakeje lijken, de vulling was heel anders, kan het niet goed uitleggen maar in ieder geval niet romig. En ik vond de chocolade stukjes bovenop ook van die smakeloze chocolade. Het is zeker niet vies, maar ook niet lekker, beetje goedkoop, smakeloos en muf ofzo.

Ik heb alles wel opgegeten uiteraard maar zal het niet opnieuw kopen, 5-/10

3 likes

Bedankt voor de waarschuwing, wilde ze net meenemen😅

In de februari Allerhande zit een kortingscoupon voor dit met 50% voor mensen die het nog willen uitproberen.

Ik heb vanmiddag de Licor 43 yoghurt gekocht en ben zeeeer benieuwd haha

4 likes

Haha, graag gedaan. Ik ben dan wel altijd bang dat jij ze ineens heel lekker vindt, en je hier jaren later pas achter komt en denkt: waarom heb ik me tegen laten houden door één negatief review! :sob: :sob:

2 likes

Oh ja de supermarkten lopen hier soms enorm achter dus soms zie ik iets “nieuws” en is het op andere plekken al jaren verkrijgbaar haha.

Cookies en cream is inderdaad ook heel lekker. Die gebruik ik ook vaak om in een Daneroll croissant te doen. Dus eerst het deeg daarmee insmeren en dan afbakken :ok_hand:

3 likes

Top, kan dit ook weer van mijn lijstje haha.

Het gaat er ook niet om toch dat het allemaal vet nieuw is? :blush: Die indruk krijg je hier nu wel snel dat snap ik maar de OP was ooit ook: Plaats hier al je nieuwe ontdekkingen uit de supermarkt. Dat jij het na een jaar pas ziet bijv. maakt het voor jou alsnog iets nieuws toch.

Ik zie nu dat (met reviews) uit de TT is gehaald, waarom snap ik niet zo goed maar oke.

2 likes

Vast niet, je beschrijving was uitgebreid genoeg haha🙈
Maar ik snap wat je bedoelt

1 like

Ik denk omdat er vaak inderdaad geen reviews worden gegeven. Wat ik zelf ook prima vind hoor. Vind het alleen het zien van nieuwe producten die anderen hebben gevonden, maar misschien niet zelf willen proberen ook interessant :see_no_evil:

Soms weet ik bijvoorbeeld dat er veel gepraat is over “als ze nou eens dit hadden” en als ik het dan zie liggen in de winkel maak ik altijd even een foto🙈

1 like

Of we genieten gewoon allemaal van onze eten hobby in plaats van dat we moeilijk gaan doen over wat wel of niet nieuw is of hier hoort of niet. Een groot pluspunt van dit topic was dat het zo simpel is en alleen over lekker eten gaat, als iemand geen zin heeft om een review te schrijven maar wel een nieuw product wil delen kan dat toch ook gewoon prima.
Voor reviews verwijs ik je graag naar instagram waar een miljoen eten-reviewers zitten waaronder ikzelf haha

23 likes

Lekker! Er is niet veel speciaal aan en smaakt gewoon net als andere blueberry muffins die ik heb gehad. The crumble voegt alleen niet echt veel toe. 7/10.

5 likes

Heb ook de choco drop getest. Vond trouwens het dat de verpakking redelijk karig gevuld was. Was inderdaad super lekker, maar zou er niet nog eens €3 voor neerleggen denk ik; misschien smelt ik gewoon chocola en druk daar dropjes in ofzo

7 likes

Kwam deze net tegen in de Laidl.

8 likes