Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Omgg zijn ze terug? Deze verkochten ze afgelopen december tijdens de delixcieus tijd en ik toevallig gisteren m’n laatste coffee dream ijsje opgegeten. Het universum wil dat ik meer baileys ijsjes koop, duidelijk :star_struck: lactose intolerantie wie

3 likes

Is dit er ook met pure chocolade? Ga echt volgende week dit ophalen, klinkt zo lekker. @macaron ik dacht dat het veel in IJsland werd gegeren deze combi? Of is het echt iets van Denemarken?

1 like

Ik ken het vooral uit Denemarken! Daar kennen ze ook drop zoals wij het hier kennen.
Mijn lievelings zijn die met witte chocolade en salmiak en witte chocolade met passievrucht.
Maar het is sowieso wel leuk om te zien altijd wat voor voorkeuren bepaalde landen hebben qua chocolade. Zweden en Zwitserland bestelden veruit de meeste pindarotsjes en Frankrijk heeft het vaakste amandelen met het liefst pure chocolade op de bestellijst staan.

Tip voor als mensen het zelf willen maken (zag het voorbijkomen hier eerder) gebruik zachte dropjes, dit is het lekkerste. En pas het poeder toevoegen als de chocolade bijna droog is (je hebt wel speciale sprays hiervoor zodat het blijft plakken, tijdens de productie doen ze dit meestal met glansmiddel maar dat kun je volgens mij niet zo ergens kopen). En dan gewoon door de poeder rollen.
Ideaal als je een overschot aan chocolade wil wegwerken :+1:t2:

Nu wel meteen zin om ook een zakje te pakken uit de voorraadkast.

5 likes

Ja! Ook met puur, en zoute drop, salmiak, van alles

1 like

Overschot aan chocola… Hebben mensen dit?

8 likes

Ik ken de combinatie echt uit IJsland, winkels liggen er vol mee in de vorm van alles. Chocolade repen, candy bars en losse snoepjes in alle soorten en maten.

Ben wel benieuwd naar deze van Venco, ga op de uitkijk…

1 like

Ik hoop echt dat dit hetzelfde smaakt als Lakrids by Bulow <3 al zijn daar veeeeel meer smaakjes van, zo lekker!

Haha ja echt. Ik krijg rond Sinterklaas uit diverse hoeken chocoladeletters (meestal van werk) en mijn man ook. Terwijl we ‘los’ eigenlijk amper chocolade eten.
Meestal verwerk ik die in koekjes, maar als het er echt veel zijn breng ik ze naar een inzamelpunt van de voedselbank, hier in de buurt.

2 likes

Ik moest ook heel hard grinniken om een overschot aan chocola, ik kon me daar dus niks bij voorstellen. Maar met Sinterklaas en kerstpakketten enzo, snap ik het wel ja. Mijn schoonouders hadden dat inderdaad eigenlijk ook, wij hebben alles gekregen, was superveel en binnen twee weken was het op. Heb er niks meer ‘hoeven’ bakken hehe

4 likes

Ik heb de Oatly griekse yoghurt net als ontbijt op, en vind het heel lekker!

Eet altijd graag griekse yoghurt, en deze doet er niet voor onder. Is lekker romig en dik, en geen gekke nasmaak. Denk 9/10

7 likes

Ja, ik eet normaal altijd niet-vegan versies (meestal die van lidl), en ik heb ook weleens andere vegan yoghurt gegeten.

Vind verschillende alpro varianten lekker, en de haveryoghurt van Ah eigen merk.

Ahh ja die kende ik inderdaad al wel, maar die vond ik dus niet zout genoeg :frowning:

Heerlijke dikke yoghurt met een frisse toch fruitige gelei van licor 43.
Hoog dooreet gehalte. Mijn man en ik hadden de bak van 800gr. Zo op.
8/10
Geen 10/10 omdat het net niet licor 43 genoeg is. Fruitiger en fris i.p.v. kruidige vanille likeur smaak.

Would buy again!!!

16 likes

Heb de melk en de puur gekocht (met de coupon!) En ik vind ze lekker. De salmiak eromheen had van mij niet gehoeven, deze zuig ik er als eerst af en erna is het heerlijk. Ik hoop nog wel altijd op een reep chocolade met drop erin, maar voor nu voldoet dit. Ben wel erg benieuwd naar de andere smaken.

14 likes

Heb vandaag de lemon en truffle meegenomen.

Vind de lemon veel te mild, echt weinig zurigs aan zoals je van een goeie citroen mayonaise verwacht. Eet dan liever de vegan Zaanse mayo.

De truffel is echt goed goed. Veel smaak aan, echt zoals ik het me van voor mijn vegan tijd herinner. Aanrader!

Ga aankomende week de knoflooksaus ff bestellen. Ook benieuwd naar :blush:

15 likes

Is het met zoete of zoute drop aan de binnenkant?

Over de truffel mayonaise was ik ook erg tevreden, inderdaad een aanrader. Ondanks jouw ervaringen ben ik toch benieuwd naar de citroen variant!!

2 likes

Welke coupon?

Het is geen vieze mayonaise ofzo, gewoon niet wat ik ervan verwachtte. Hoop dat jij er wel erg blij van wordt :blush:

Oehh die tip heb ik gemist, ik ga kijken

1 like