Ahh ja die kende ik inderdaad al wel, maar die vond ik dus niet zout genoeg
Heerlijke dikke yoghurt met een frisse toch fruitige gelei van licor 43.
Hoog dooreet gehalte. Mijn man en ik hadden de bak van 800gr. Zo op.
8/10
Geen 10/10 omdat het net niet licor 43 genoeg is. Fruitiger en fris i.p.v. kruidige vanille likeur smaak.
Would buy again!!!
Heb de melk en de puur gekocht (met de coupon!) En ik vind ze lekker. De salmiak eromheen had van mij niet gehoeven, deze zuig ik er als eerst af en erna is het heerlijk. Ik hoop nog wel altijd op een reep chocolade met drop erin, maar voor nu voldoet dit. Ben wel erg benieuwd naar de andere smaken.
Heb vandaag de lemon en truffle meegenomen.
Vind de lemon veel te mild, echt weinig zurigs aan zoals je van een goeie citroen mayonaise verwacht. Eet dan liever de vegan Zaanse mayo.
De truffel is echt goed goed. Veel smaak aan, echt zoals ik het me van voor mijn vegan tijd herinner. Aanrader!
Ga aankomende week de knoflooksaus ff bestellen. Ook benieuwd naar
Is het met zoete of zoute drop aan de binnenkant?
Over de truffel mayonaise was ik ook erg tevreden, inderdaad een aanrader. Ondanks jouw ervaringen ben ik toch benieuwd naar de citroen variant!!
Welke coupon?
Het is geen vieze mayonaise ofzo, gewoon niet wat ik ervan verwachtte. Hoop dat jij er wel erg blij van wordt
Oehh die tip heb ik gemist, ik ga kijken
Zoet, maar ze hebben geloof ik ook een zoute variant.
Oh ja ik zie het. Zoute drop is er alleen met pure chocolade. Jammer
Vraag me af wat hier in zit. Vlees, mayonaise en sla? Wel echt typisch lidl weer Hahaha
Ik zou hem wel proberen ook al houd je niet van puur, bij de melk proef ik zowat de chocolade niet puur heeft wel een goede chocolade smaak
Je hebt ook kip kebab salade van Johma, maar die vind ik heel lekker op stokbrood. Knoflook, kebab flakes en een crunch (denk komkommer). Denk dat deze van de Lidl ook zoiets is.
Die vind ik echt lekker!!! Ik vind bijna al die Johma salades niet weg te douwen maar er zijn er een paar die echt lekker zijn, waaronder die.
klinkt op zich wel goed. Nu nog vega
Ik had deze gehaald en vind m wel lekker hoor maar niet bepaald bijzonder. veeeeeeel te weinig spijs
Ik hoop ook op een lekker fris/zure mayonaise. Maar goed ik ga het gewoon een keertje proberen, komt anders vast wel op haha