Ik had deze perongelijk op mijn magnetron laten liggen die ik daarna had aangezet. Was een beetje warm geworden, waardoor de spijs extra lekker werd!
Moet ik bij deze spijs denken aan marsepein achtige vulling (weet dat het niet hetzelfde is) of meer gevulde speculaasachtig?
Ik vind m heel lekker! Niet zo lekker als de crème brulde versie maar zeker nummer 2. Lekker dik en romig en niet te zoet.
Ik weet niet of ze nieuw zijn, ik had deze gratis gekregen bij mijn boodschap bestelling dus ik vermoed van wel. Ze zijn echt super lekker!! Heb ze zelf ook meteen gekocht maar ze zijn wel vrij prijzig.
Ik dip mijn chocolade ook vaak in een kop hete thee, ook echt super lekker
Smaakt het meer naar een mueslireep of ook wel echt naar chocola?
Ik vind dat je vooral de vanille heel goed proeft, smaakt helemaal niet mueslireep achtig. Je proeft de havermout wel goed maar dat vind ik heel lekker! Ik vermoed dat het niet zo gezond is als ze ons willen doen geloven haha
Jaaa, ik doe dit ook altijd! Zo lekker.
Nee haha dan kan je natuurlijk beter gewoon havermout nemen🙈 jammer dat ik niet 1 gratis kreeg om het te proberen
Waar lag het?
Ik ken dit niet dus ging even googelen omdat ik het al meerdere keren op het forum voorbij heb zien komen. Maar het lijkt me een super simpel beslag om gewoon zelf te maken. Of mis ik iets? Zit er in die pakjes iets dat ze het echte Oostenrijkse gevoel geeft ofzo?
Ik zag dat ze dit deze week ook bij de Aldi (of Lidl?) hebben
Hopelijk ook in Nederland! KitKat samen met bounty was favoriet
Ja is eigenlijk een soort mislukte pannenkoeken in stukjes
WTF het hele concept van Tony’s is toch juist dat het slaafvrij is?
Tony chocola zelf is wel slaafvrij, maar ze zijn onderdeel van een bedrijf dat in andere bedrijven die er onderdeel van zijn wel kinderarbeid/slavernij gebruikt.