Bij de Lidl:
Zoet, maar ze hebben geloof ik ook een zoute variant.
Oh ja ik zie het. Zoute drop is er alleen met pure chocolade. Jammer
Vraag me af wat hier in zit. Vlees, mayonaise en sla? Wel echt typisch lidl weer Hahaha
Ik zou hem wel proberen ook al houd je niet van puur, bij de melk proef ik zowat de chocolade niet puur heeft wel een goede chocolade smaak
Je hebt ook kip kebab salade van Johma, maar die vind ik heel lekker op stokbrood. Knoflook, kebab flakes en een crunch (denk komkommer). Denk dat deze van de Lidl ook zoiets is.
Die vind ik echt lekker!!! Ik vind bijna al die Johma salades niet weg te douwen maar er zijn er een paar die echt lekker zijn, waaronder die.
klinkt op zich wel goed. Nu nog vega
Ik had deze gehaald en vind m wel lekker hoor maar niet bepaald bijzonder. veeeeeeel te weinig spijs
Ik hoop ook op een lekker fris/zure mayonaise. Maar goed ik ga het gewoon een keertje proberen, komt anders vast wel op haha
Ik had deze perongelijk op mijn magnetron laten liggen die ik daarna had aangezet. Was een beetje warm geworden, waardoor de spijs extra lekker werd!
Moet ik bij deze spijs denken aan marsepein achtige vulling (weet dat het niet hetzelfde is) of meer gevulde speculaasachtig?
Ik vind m heel lekker! Niet zo lekker als de crème brulde versie maar zeker nummer 2. Lekker dik en romig en niet te zoet.
Ik weet niet of ze nieuw zijn, ik had deze gratis gekregen bij mijn boodschap bestelling dus ik vermoed van wel. Ze zijn echt super lekker!! Heb ze zelf ook meteen gekocht maar ze zijn wel vrij prijzig.
Ik dip mijn chocolade ook vaak in een kop hete thee, ook echt super lekker
Smaakt het meer naar een mueslireep of ook wel echt naar chocola?
Ik vind dat je vooral de vanille heel goed proeft, smaakt helemaal niet mueslireep achtig. Je proeft de havermout wel goed maar dat vind ik heel lekker! Ik vermoed dat het niet zo gezond is als ze ons willen doen geloven haha
Jaaa, ik doe dit ook altijd! Zo lekker.
Nee haha dan kan je natuurlijk beter gewoon havermout nemen🙈 jammer dat ik niet 1 gratis kreeg om het te proberen