Lekker! Heeft wat weg van knoppers.
Waar lag het?
Ik ken dit niet dus ging even googelen omdat ik het al meerdere keren op het forum voorbij heb zien komen. Maar het lijkt me een super simpel beslag om gewoon zelf te maken. Of mis ik iets? Zit er in die pakjes iets dat ze het echte Oostenrijkse gevoel geeft ofzo?
Ik zag dat ze dit deze week ook bij de Aldi (of Lidl?) hebben
Hopelijk ook in Nederland! KitKat samen met bounty was favoriet
Ja is eigenlijk een soort mislukte pannenkoeken in stukjes
WTF het hele concept van Tony’s is toch juist dat het slaafvrij is?
Tony chocola zelf is wel slaafvrij, maar ze zijn onderdeel van een bedrijf dat in andere bedrijven die er onderdeel van zijn wel kinderarbeid/slavernij gebruikt.
Beetje zelfde als het hele oatly verhaal dus
Ja heel random in bij een koelbak in het midden (zo een waar aanbiedingen in zitten) en dan erbovenop ineens. Echt uit het niets haha
Haha ja heb het wel eens een keertje zelf gemaakt ook, maar die pakjes zijn toch echt lekker (van wat ik uit Oostenrijk weet. Misschien smaakt het in Nederland ineens helemaal niet zo goed meer maar hé, we gaan het zien)
Ik heb net de nieuwe Breaker framboos cheesecake gekocht bij de AH to Go! Heb hem meteen geprobeerd en dit wordt mijn nieuwe favoriete breaker
Ik kan niet wachten tot de dag dat ze vegan breakers maken
Thanks voor de tip! Die ga ik morgen halen
One day… Er komen steeds meer vegan producten dus geef de hoop niet op!
Bestaat het nu nog? Want dan wil ik best heel mijn supermarkt leegkopen en opsturen