Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Bij mijn appie was het schap al leeg :sob: gelukkig vorige week nog 3 gekocht omdat ik dus als zon vaag vermoeden had.

Wel super lief aangeboden!:hugs: mocht je wat tegen komen dan hoor ik het graag!

Welke? Die met de blauwe deksel?
Dat is onze lievelings

1 like

De boterhamdingen van Garden Gourmet zijn vernieuwd zag ik vandaag:

Ben benieuwd of ze nu weer smaken zoals eerst. Ik vond ze heel lekker en toen ineens waren ze zo droog dat alles uit elkaar viel

2 likes

Shitttt die vind ik ook heel lekker juist, vooral op een rijstwafel :sob:

1 like

Die ja! :sob::sob::sob:

Ik ga morgen naar de Sligro, ik kan daar wel voor je (en meerderen?) kijken en opsturen

1 like

Ik heb deze met bieslook gekocht. Niet droog en bijna hetzelfde als kipfilet met bieslook! Dikke prima

2 likes

Dat zou fijn zijn! :hugs:Qua houdbaarheidsdatum maakt het niet gek veel uit, als het maar niet voor maart ofzo op moet​:see_no_evil:

Ik zal even laten weten hier of iemand al wat heeft gevonden om mij wat op te sturen. Super lief natuurlijk allemaal maar dat het niet dubbel is bedoel ik🤗

1 like

Nomnom kon deze gratis meenemen met mijn Jumbo punten. Zijn erg lekker! Ik geef ze een negen.

Zou tien geven als ze iets goedkoper zijn. Als je 400 punten hebt kun je ze gratis meenemen trouwens. Foto van de binnenkant:

Samenvatting

12 likes

Deze moet ik hebben😍

Deze zijn heel lekker inderdaad! Die chocolade is ook zo lekker knapperig :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ja? Daar ben ik zaterdag nog geweest :see_no_evil: misschien hebben ze het dan toch weer bijgevuld!

Noooooooooo, mijn man kon hem ook niet meer vinden

1 like

Maandag daar toevallig even geweest en toen zag ik ze ook in de schappen!

1 like

Ga ik daar toch nog even heen! Dankjewel! :blush:

Geen idee hoe nieuw deze is, maar ik zag hem een tijdje terug voor het eerst in onze supermarkt. Superlekker, niet te karig gevuld en de kaas is lekker pittig.

7 likes

Niet nieuw, maar wel ERG lekker. Echt goed gevuld met pittige kaas.

1 like

Vind ik ook! Veel lekkerder dan die van Valess

2 likes

& @Teigetje ik heb ze gevonden! :hugs: bij een kleine jumbo, meteen ingeslagen!

Heeft iemand die Vegan kibbeling en lekkerbekjes van de jumbo al geprobeerd? Beviel het?

2 likes