Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ben niet heel erg gek op kokos(melk) maar dit is niet normaal lekker :heart_eyes: would buy again!

25 likes

Ik wil dit zo graag, maar nog niet gevonden bij mijn kleine AH.
Alpro kokos en gewone kokosmelk is niet lekker in de koffie en een beetje zurig…

Hoe is de smaak van deze en schuimt ie goed op??

Ik heb alleen de haver versie geprobeerd en dat vond ik echt niet lekker. Vond deze absoluut niet zurig!
Het heeft ook niet echt een hele overheersende smaak gelukkig

Ohh en heb denk ik nog nooit zo mooi schuim gehad :heart_eyes:

Ik heb hem trouwens bij de jumbo gehaald!

1 like

Maar smaakt hij wel naar kokos?

Ik zag deze in de winkel vandaag:

Ik weet niet of ze nieuw zijn eigenlijk?
Zelf niet meegenomen want ben geen red velvet fan

2 likes

Jawel maar niet heel sterk, toen ik het pak opende rook het wel echt naar kokos maar eenmaal in de koffie was dat minder. Vind dit persoonlijk wel lekkerder!

kokos

Weet niet of je deze weleens hebt geprobeerd maar hier vond ik de kokossmaak bijv wel veel meer aanwezig om het even te vergelijken qua smaak haha

Vast niet nieuw maar love eten reviewen. Ik kreeg deze gratis bij m’n bestelling deze week,

Als ik niet had gelezen wat er op de wikkel stond, had ik nooit geraden dat dit stroopwafel was. Gewoon dat er knapperige stukjes koek en zachte stukjes karamel in zitten. Lekker omdat het chocola is, maar verder niet bijzonder. 7,5/10

4 likes

Nee is niet nieuw, had ik een keer gehaald met kerst omdat ze rood zijn maar wow ze zijn mega zoet en smaken heel fruitig. Naar rode winegums ofzo.
Ik zou ze nooit meer kopen maar geloof dat m’n vriend ze wel aardig vond.
Ze worden ook snel slof, maarja dat is meestal met zulke koekjes geloof ik

1 like

3 nieuwe smaken van Handsoffmychocolate. Alle 3 vegan! Vanaf maandag in de winkel!

19 likes

Ohhhhh ik laf deze chocola zo erg zininnnn

1 like

Dan zal man blij zijn dat ik ze heb laten liggen!

Karamel zeezout, origineel :joy: maar ga m waarschijnlijk wel eens proberen haha

2 likes

Beetje bland wel. Ik wil dat ze meer met pindakaas gaan doen in NL.
Edit: zie nu pas dat ze vegan zijn, in dat geval neem ik m’n woorden terug.

5 likes

De vegan Oatly yoghurt in de smaak Aardbei is echt top!

Ik vind van de vegan yovhurts alleen de Danio Straciatella te hachelen en deze van Oatley erg lekker! Het is wel een dikkere structuur dan de Danio, beetje meer het kwark idee. Volgende keer dat ik een bestelling doe neem ik ook de Griekse yoghurt variant en de bosbes.

Ik vind het echt een dikke 9! Moet er wel bij zeggen dat ik geen idee heb hoe yoghurt/kwarkachtig het echt is omdat ik in geen jaren ‘echte’ heb gehad.

4 likes

Dit is echt bedriegelijk inderdaad, ik at al jaren alleen sojayoghurt en dacht altijd dat dat ongeveer hetzelfde smaakte als ‘echte’ yoghurt.
Tot ik een keer een kuipje yoghurt at… OMG het was echt net een soort drug, ZO anders en intens.
Ik was me daar echt helemaal niet van bewust.

Ik eet verder nog steeds alleen sojayoghurt nu en vind dat helemaal prima en heel lekker (heb alleen haver van AH geprobeerd maar dat vond ik geen succes) maar het was zo’n schokkende ervaring toen, dat vergeet ik nooit meer haha

1 like

Geen idee of dit wel eens is besproken hier maar ik kon het in elk geval niet zo snel vinden. Ik heb dit recent voor het eerst geproeft en omg, zo goed. Ik lepel nooit uit de pot maar hierbij moet het wel :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Niet goedkoop, maar zo lekker deze chocopasta! Een tijdje terug heb ik de pure variant gekocht.

1 like

Jaaa ik vond deze ook heel lekker, ook om chocolademelk mee te maken. Het wordt duidelijk ander soort schuim dan bijvoorbeeld havermelk, beetje vettiger/steviger/beetje rubber achtig haha. Ik vond het met bijvoorbeeld Chai thee niet zo lekker en drink zelf geen koffie

1 like

Yasssss karamel zeezout :heart_eyes:

1 like

Dit was de enige chocopasta die ik kon vinden zonder palmolie de laatste keer in de supermarkt, hij was wel erg duur vond ik maar inderdaad erg lekker!

1 like