Ooh die ken ik nog niet! Zal een keer bij een andere Appie kijken want hou van crispy.
@Zemraluani Nocilla heb ik hier ook niet, maar scheelt inderdaad veel zie ik, zal die ook eens proberen
Ooh die ken ik nog niet! Zal een keer bij een andere Appie kijken want hou van crispy.
@Zemraluani Nocilla heb ik hier ook niet, maar scheelt inderdaad veel zie ik, zal die ook eens proberen
Van een supermarkt en welk merk? Ik nam de vorige keer zoiets mee uit Duitsland in de hoop dat het leek op buenovulling maar was echt ranzig
Ja dat was degene die ik bedoelde!
Die had ik hiervoor (wel iets minder lekker maar ook een stuk goedkoper) maar die was nu dus ineens uit het schap verdwenen.
Hier kun je ook potjes Bueno vulling bestellen:
https://www.chocolatecookieballs.nl/product/1751945/mini-kinderella-50gram
Staat nu op uitverkocht zie ik, maar ze vullen de voorraad regelmatig aan.
Ik ben haar niet maar ik heb er 1 van movenpick, gekocht bij Edeka!
Ik kocht deze bij Kaufland !
Deze is ook heel lekker, gewoon vekrijgbaar in NL
Thanks! Ga ik daar naar zoeken als we weer naar Duitsland kunnen
@Takkie volgens mij is dat degene die ik vorige keer had meegenomen maar heel muf smaakte… Totaal geen bueno vulling smaak.
Ja die was echt top! Maar wel erg duur voor zo een klein potje. Dan zijn die potten in Duitsland wat beter te doen
@Teigetje hmm misschien heb ik dan een slechte pot gehad ofzo, als ze geen andere opties hebben volgende keer probeer ik hem nog eens.
Oeeh dat schuim ziet er heel goed uit. Ik had een goede gevonden (almond breeze barista) maar die is uit assortiment helaas.
Waar heb je deze gehaald, AH gewoon?
Jaaa dat schuim was echt perfect
Ik heb hem zelf bij de Jumbo gekocht maar de AH zou hem ook moeten hebben (nog niet op de app zag ik)
Weet niet of deze al voor bij gekomen was, maar ik vond hem bijzonder… Niet vies, maar zou hem ook niet opnieuw kopen. 6/10
Ik ben dol op Lotus koekjes, nu hoopte ik dat deze iets gezondere variant net zo lekker is. Smaak is niet verkeerd, hou ook van graankoekjes. De speculaas smaak is heel ligt aanwezig, had wel meer mogen.
Volgende keer koop ik weer de normale Lotus koekjes.
per ongeluk nog een foto geselecteerd.
Ik heb werkelijk geen idee is de kat van mijn zusje.
De kat krijgt een 10/10, koekjes 6/10
Ik dacht dat ik in het katten topic zat, en dat dat de favo koekjes van de kat waren