Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ja die was echt top! Maar wel erg duur voor zo een klein potje. Dan zijn die potten in Duitsland wat beter te doen

@Teigetje hmm misschien heb ik dan een slechte pot gehad ofzo, als ze geen andere opties hebben volgende keer probeer ik hem nog eens.

Oeeh dat schuim ziet er heel goed uit. Ik had een goede gevonden (almond breeze barista) maar die is uit assortiment helaas.
Waar heb je deze gehaald, AH gewoon?

Jaaa dat schuim was echt perfect :heart_eyes:
Ik heb hem zelf bij de Jumbo gekocht maar de AH zou hem ook moeten hebben (nog niet op de app zag ik)

1 like

1 like

2 likes

Moest even wennen aan de smaak maar vind ze erg lekker!

2 likes

Weet niet of deze al voor bij gekomen was, maar ik vond hem bijzonder… Niet vies, maar zou hem ook niet opnieuw kopen. 6/10

2 likes

Ik ben dol op Lotus koekjes, nu hoopte ik dat deze iets gezondere variant net zo lekker is. Smaak is niet verkeerd, hou ook van graankoekjes. De speculaas smaak is heel ligt aanwezig, had wel meer mogen.
Volgende keer koop ik weer de normale Lotus koekjes.

12 likes

:joy: per ongeluk nog een foto geselecteerd.
Ik heb werkelijk geen idee is de kat van mijn zusje.

9 likes

De kat krijgt een 10/10, koekjes 6/10

21 likes

Ik dacht dat ik in het katten topic zat, en dat dat de favo koekjes van de kat waren :joy:

2 likes

Die potten zien er mooi uit! Wat vond je van de vijgenjam?

@Boodschappen Ja ik ben ook benieuwd. Mooie potten inderdaad. Sinaasappel lijkt me ook lekker!
Ik denk wel dat het qua verhouding fruit/suiker afwijkt anders mocht het jam of confiture heten.

Over jam gesproken; ik gebruik vaak Bonne Maman omdat ik dat zulke mooie, knusse, nostalgische potten vind. Afgelopen week kwam ik op Instagram deze post tegen en nu vind ik Bonne Maman nog sympathieker als merk:

30 likes

Mooi verhaal wel maar ik vraag me wel altijd af of dit echt zo gebeurde. Stel dat je een pot jam voor iemand pakt en die persoon zegt ineens “ik heb de holocaust overleefd” ipv dankjewel haha
(het staat er wel anders maar alsnog)

2 likes

Snap ik hoor, het is nogal een uitspraak als je iemand met een potje jam geholpen hebt in de supermarkt. Het kan heel goed dat het niet zo heeft plaatsgevonden en dat die professor goed is in mooie verhalen vertellen.

Wat wel vast staat is dat er Joden zijn gered in de plaats waar de roots van Bonne Maman liggen. Maar hoe precies en door wie, is niet meer te controleren.

1 like

Deze viel mij heel erg tegen. Smaakt eigenlijk net als al die Starbucks drankjes gewoon heel zoet.

Jaa deze is zo onwijs lekker! Wil sinds ik deze ken niks anders meer :heart_eyes:

1 like

Nieuw: vegan Piccolinis! Liggen nu nieuw in Duitse supermarkten, NL volgt hopelijk snel!

16 likes

Deze boy ook ff geprobeerd, zeer fijn! Echt knoflokerig (bij gebrek aan een beter woord) en proeft soort van vers.

4 likes

Wow dit is echt heel heel lekker! Exact zoals de aardbeien danoontje! 10+ :heart_eyes:

12 likes