Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Die potten zien er mooi uit! Wat vond je van de vijgenjam?

@Boodschappen Ja ik ben ook benieuwd. Mooie potten inderdaad. Sinaasappel lijkt me ook lekker!
Ik denk wel dat het qua verhouding fruit/suiker afwijkt anders mocht het jam of confiture heten.

Over jam gesproken; ik gebruik vaak Bonne Maman omdat ik dat zulke mooie, knusse, nostalgische potten vind. Afgelopen week kwam ik op Instagram deze post tegen en nu vind ik Bonne Maman nog sympathieker als merk:

30 likes

Mooi verhaal wel maar ik vraag me wel altijd af of dit echt zo gebeurde. Stel dat je een pot jam voor iemand pakt en die persoon zegt ineens “ik heb de holocaust overleefd” ipv dankjewel haha
(het staat er wel anders maar alsnog)

2 likes

Snap ik hoor, het is nogal een uitspraak als je iemand met een potje jam geholpen hebt in de supermarkt. Het kan heel goed dat het niet zo heeft plaatsgevonden en dat die professor goed is in mooie verhalen vertellen.

Wat wel vast staat is dat er Joden zijn gered in de plaats waar de roots van Bonne Maman liggen. Maar hoe precies en door wie, is niet meer te controleren.

1 like

Deze viel mij heel erg tegen. Smaakt eigenlijk net als al die Starbucks drankjes gewoon heel zoet.

Jaa deze is zo onwijs lekker! Wil sinds ik deze ken niks anders meer :heart_eyes:

1 like

Nieuw: vegan Piccolinis! Liggen nu nieuw in Duitse supermarkten, NL volgt hopelijk snel!

16 likes

Deze boy ook ff geprobeerd, zeer fijn! Echt knoflokerig (bij gebrek aan een beter woord) en proeft soort van vers.

4 likes

Wow dit is echt heel heel lekker! Exact zoals de aardbeien danoontje! 10+ :heart_eyes:

12 likes

soms mix ik ijskoffie die zoeter is dan gedacht met wat melk, maar soms blijft er dan niks van de koffiesmaak over. Hoe sterk is de koffiesmaak?

6 likes

Niet sterk! Denk dat als je deze mixt er ook niet veel van de koffiesmaak overblijft

1 like

Oh die eerste twee lijken me echt top. Beter heeft de Jumbo het hier ook

1 like

Ik had hier een tijdje geleden een heel pakket van gewonnen. Ik zou eigenlijk alleen de vanille aanraden de rest is beetje chemisch!

1 like

Deze nieuwe vegan burger van de Vegetarische Slager is vanaf vandaag te koop bij AH:

8 likes

Oooh ik hoop niet dat deze ter vervanging van de Mc2 is, dat is echt mijn favoriet. Deze lijkt op die Beyond Meat en die vond ik niet lekker. Wil hem wel proberen!

3 likes

Sorry, maar ik vind dit echt zo’n weake toevoeging aan hun producten. Ze roepen al jaren dat ze alles gaan veganizen, en dan brengen ze de zoveelste ‘verse’ burger op de markt die vegan is. Nou, applaus hoor DVS, erg vernieuwend. En waarschijnlijk is dit product ook weer zeer aan de prijs.

16 likes

Goed nieuws! Ik spotte ineens heel veel vleesvervangers in de kortingsbak bij de Albert Heijn gisteren, die waarschijnlijk ruimte moesten maken voor nieuwe. Nu keek ik net op de website en zag ik heel veel nieuwe vleesvervangers op de AH website staan waar ik enthousiast van werd! Ik zag bijv. vegan zoete ribs, vegan kipburger, vegan stoofstukjes, jackfruit balletjes en een aantal soorten vegan gemarineerde kipstukjes (en een VEGAN kroketburger van Vivera!!) :heart_eyes:

24 likes

Ja, ik heb gelukkig in een aantal groepen al heel veel nieuwe producten gespot! Zag ook een Crispy Chicken burger van Vivera onder andere. Dus daar word ik erg enthousiast van :grin:

Maar dat maakt ook pijnlijk duidelijk hoe zeer DVS een stel prutsers zijn.

4 likes

Ja mee eens, ik vind DVS sowieso overpriced. Denk ook dat die sowieso heel erg gericht zijn op (voormalige) vleeseters, wat ook belangrijk is natuurlijk. Vind die verse burgers en dat soort dingen alleen zelf altijd heel vies haha.