soms mix ik ijskoffie die zoeter is dan gedacht met wat melk, maar soms blijft er dan niks van de koffiesmaak over. Hoe sterk is de koffiesmaak?
Niet sterk! Denk dat als je deze mixt er ook niet veel van de koffiesmaak overblijft
Oh die eerste twee lijken me echt top. Beter heeft de Jumbo het hier ook
Ik had hier een tijdje geleden een heel pakket van gewonnen. Ik zou eigenlijk alleen de vanille aanraden de rest is beetje chemisch!
Oooh ik hoop niet dat deze ter vervanging van de Mc2 is, dat is echt mijn favoriet. Deze lijkt op die Beyond Meat en die vond ik niet lekker. Wil hem wel proberen!
Sorry, maar ik vind dit echt zo’n weake toevoeging aan hun producten. Ze roepen al jaren dat ze alles gaan veganizen, en dan brengen ze de zoveelste ‘verse’ burger op de markt die vegan is. Nou, applaus hoor DVS, erg vernieuwend. En waarschijnlijk is dit product ook weer zeer aan de prijs.
Goed nieuws! Ik spotte ineens heel veel vleesvervangers in de kortingsbak bij de Albert Heijn gisteren, die waarschijnlijk ruimte moesten maken voor nieuwe. Nu keek ik net op de website en zag ik heel veel nieuwe vleesvervangers op de AH website staan waar ik enthousiast van werd! Ik zag bijv. vegan zoete ribs, vegan kipburger, vegan stoofstukjes, jackfruit balletjes en een aantal soorten vegan gemarineerde kipstukjes (en een VEGAN kroketburger van Vivera!!)
Ja, ik heb gelukkig in een aantal groepen al heel veel nieuwe producten gespot! Zag ook een Crispy Chicken burger van Vivera onder andere. Dus daar word ik erg enthousiast van
Maar dat maakt ook pijnlijk duidelijk hoe zeer DVS een stel prutsers zijn.
Ja mee eens, ik vind DVS sowieso overpriced. Denk ook dat die sowieso heel erg gericht zijn op (voormalige) vleeseters, wat ook belangrijk is natuurlijk. Vind die verse burgers en dat soort dingen alleen zelf altijd heel vies haha.
Is niet ter vervanging! Zag ik op de insta van DVS
Gelukkig!! Bedankt voor het zeggen, was al helemaal bang
Maar ja, moet je zien hoe goed AH het bijvoorbeeld doet op dat vlak! En dan is het grotendeels vegan ook.
Vind het gewoon lame hoe lang DVS al belooft alles te veganizen en continu met nieuwe niet-vegan producten uitkomen. En om over de overdreven hoge prijs nog maar te zwijgen.
Heb ik een hekel aan DVS? Misschien.
Oooo ik hoop dat die kroketburger een beetje naar die van de mac smaakt
Haha, je hebt wel een punt hoor. Als iemand die is opgegroeid is als veganist zonder (fatsoenlijke) vleesvervangers, ben ik allang blij dat er in ieder geval een aanbod is tegenwoordig. Maar ben het er wel mee eens dat ze hun beloftes na moeten komen! Maar toch ben ik blij dat ze er zijn.
Alleen ben ik niet blij met McDonalds, want die kan ik nooit helemaal vergeven voor het feit dat ze de vegan groenteburger uit heb assortiment hebben gekickt. Tegenwoordig eet ik vegetarisch in plaats van veganistisch, maar toch vind ik die nieuwe veggie opties niet hetzelfde.
Ik vind het irritant dat de Burger King wel een goede vegan hamburger heeft, maar nooit veganistische varianten van hun tijdelijke burgers aanbiedt. Je hebt de burger zelf, waarom kan dit niet in combinatie met de tijdelijke burgers? McDonalds doet dat tenminste wel met de nep kipburgers.
Vind het bij de mac ook irritant dat ze nooit meerdere vega producten kunnen hebben, als er iets nieuws komt moet het oude maar weg. Of ze doen dingen alleen tijdelijk waarna ze nooit meer terug komen
Wow ik kan me gewoon niet meer hechten aan vleesvervangers want ze gaan er ook zo snel weer uit :’)
Edit: ik zie ze in de app staan en ik ben nu al gehecht aan de nieuwe producten :’)
Dat is eigenlijk overal wel, ook vaak met niet-vega burgers. Het zijn juist altijd de interessante en leuke dingen die weer weg gaan, maar zal wel een marketing truc zijn zodat je steeds weer naar de McDonalds gaat: “OMG de vega mckroket is er weer!!”