Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Dat is eigenlijk overal wel, ook vaak met niet-vega burgers. Het zijn juist altijd de interessante en leuke dingen die weer weg gaan, maar zal wel een marketing truc zijn zodat je steeds weer naar de McDonalds gaat: “OMG de vega mckroket is er weer!!”

1 like

Precies dit🙈

1 like

Dit is het moment waar ik al op wacht sinds die vega mckroket ineens bij elke Mac was uitverkocht :heart_eyes:

2 likes

Ik wil meer vega visvervangers, ga vd week even een appie met groot vega schap opzoeken om nieuwe producten te spotten

Zijn er al visvervangers die een beetje in de buurt komen? Heb er nog nooit een geprobeerd eigenlijk

Ik vind de vissticks van vivera goed, de crunchy garnalen van vegan zeastar, en die zalm en tonijn ook voor sushi/pokebowl.

Volgens mij vond ik de so fine zalm ook best ok, maar echt inimini

Wel benieuwd naar kibbeling en lekkerbek van jumbo

Wil graag een vega zoute haring :joy:

1 like

De structuur van haring lijkt me zo moeilijk om goed na te maken! Maar van vissticks kan ik me dan wel weer voorstellen dat die lijken, en kibbeling of lekkerbek ook nog wel.

De vegan kibbeling en lekkerbek van Jumbo zijn echt mega lekker! Ik las op de vegan Facebook dat de kibbeling van AH ook heel lekker schijnt te zijn

2 likes

Ik zie nu ook in de app dat er Valess nieuwe kipnuggets heeft, maar hun hebben een samenwerking met de mac toch? Misschien dat die wel aardig in de buurt komen van die nuggets die de mac tijdelijk had

Beetje laat maar toch: toen de Verkade Digestives naar het merk McVitie’s gingen, stond ik als promotiedame ermee in de supermarkt. Mijn openingszin was “kent u de koekjes van McVitie’s al?” en een oude dame vertelde dat ze ze inderdaad kende; vanwege de Jodenvervolging waren ze naar Londen gevlucht en daar hadden ze die koekjes. Van koekjes naar Hitler (ze noemde hem ook echt) in 4 zinnen.
Ik had het wel met 'r te doen, volgens mij wilde gewoon wat verhalen kwijt die dag.

22 likes

Herkenbaar dit! Ik heb dit werk een tijdje gedaan en er waren zo veel oudjes in de supermarkt die gelijk met hele verhalen kwamen. Volgens mij waren er veel al blij om even een gesprekje met iemand te hebben :frowning:

2 likes

Ja ik heb het ook een tijdje gedaan. Vond het best leuk en gezellig werk om deze redenen!

3 likes

Deze zijn niet nieuw maar ze lagen ineens voor een lagere prijs in de Aldi
Had er gister 1 uit de pan maar vond het echt niet lekker :sweat_smile: vond de smaak eigenlijk een beetje lijken op van die chips met barbecue smaak

Hopelijk zijn ze uit de oven lekkerder

1 like

Tot nu toe vind ik alle diepvries vega bijna allemaal tegenvallen. Vooral burgers. Het is allemaal zo sponsig en vreemd qua smaak.
Vega uit de koeling doet het stukken beter.

Vind overigens kroketten etc. wel vaak goed uitpakken, maar dat is ook niet zo moeilijk om vega te maken, gewoon ragout zonder vlees.

3 likes

Hebben die vega nep vis dingen ook een vissig smaakje? Want dan hoef ik t niet te proberen

Ja heb je gelijk in, vers is allemaal zoveel beter. Enige lekkere vind ik de kroketten/bitterballen en de kipcorn.

1 like

Ja de ‘kip’ producten zijn vaak ook prima!

Vaak wel echt ziltig. Of het echt vissig is weet ik niet meer haha, kan me niet herinneren hoe vis precies smaakt

1 like

Hier ben ik zo benieuwd naar, hopelijk wordt dit bij onze Ah verkocht.

Edit: zie net dat het hier boven al ging over de kroketburger. Was zo enthousiast dat ik niet eerst bij las.

17 likes

Maar je kon wel allemaal nieuwe supermarktproducten zelf testen :smirk: Weet nog dat ik een opdracht voor Tony’s Chocolonely had. Daar heb ik echt VEEL zelf van opgegeten op rustige momenten

1 like