Is niet ter vervanging! Zag ik op de insta van DVS
Gelukkig!! Bedankt voor het zeggen, was al helemaal bang
Maar ja, moet je zien hoe goed AH het bijvoorbeeld doet op dat vlak! En dan is het grotendeels vegan ook.
Vind het gewoon lame hoe lang DVS al belooft alles te veganizen en continu met nieuwe niet-vegan producten uitkomen. En om over de overdreven hoge prijs nog maar te zwijgen.
Heb ik een hekel aan DVS? Misschien.
Oooo ik hoop dat die kroketburger een beetje naar die van de mac smaakt
Haha, je hebt wel een punt hoor. Als iemand die is opgegroeid is als veganist zonder (fatsoenlijke) vleesvervangers, ben ik allang blij dat er in ieder geval een aanbod is tegenwoordig. Maar ben het er wel mee eens dat ze hun beloftes na moeten komen! Maar toch ben ik blij dat ze er zijn.
Alleen ben ik niet blij met McDonalds, want die kan ik nooit helemaal vergeven voor het feit dat ze de vegan groenteburger uit heb assortiment hebben gekickt. Tegenwoordig eet ik vegetarisch in plaats van veganistisch, maar toch vind ik die nieuwe veggie opties niet hetzelfde.
Ik vind het irritant dat de Burger King wel een goede vegan hamburger heeft, maar nooit veganistische varianten van hun tijdelijke burgers aanbiedt. Je hebt de burger zelf, waarom kan dit niet in combinatie met de tijdelijke burgers? McDonalds doet dat tenminste wel met de nep kipburgers.
Vind het bij de mac ook irritant dat ze nooit meerdere vega producten kunnen hebben, als er iets nieuws komt moet het oude maar weg. Of ze doen dingen alleen tijdelijk waarna ze nooit meer terug komen
Wow ik kan me gewoon niet meer hechten aan vleesvervangers want ze gaan er ook zo snel weer uit :’)
Edit: ik zie ze in de app staan en ik ben nu al gehecht aan de nieuwe producten :’)
Dat is eigenlijk overal wel, ook vaak met niet-vega burgers. Het zijn juist altijd de interessante en leuke dingen die weer weg gaan, maar zal wel een marketing truc zijn zodat je steeds weer naar de McDonalds gaat: “OMG de vega mckroket is er weer!!”
Precies dit🙈
Dit is het moment waar ik al op wacht sinds die vega mckroket ineens bij elke Mac was uitverkocht
Ik wil meer vega visvervangers, ga vd week even een appie met groot vega schap opzoeken om nieuwe producten te spotten
Zijn er al visvervangers die een beetje in de buurt komen? Heb er nog nooit een geprobeerd eigenlijk
Ik vind de vissticks van vivera goed, de crunchy garnalen van vegan zeastar, en die zalm en tonijn ook voor sushi/pokebowl.
Volgens mij vond ik de so fine zalm ook best ok, maar echt inimini
Wel benieuwd naar kibbeling en lekkerbek van jumbo
Wil graag een vega zoute haring
De structuur van haring lijkt me zo moeilijk om goed na te maken! Maar van vissticks kan ik me dan wel weer voorstellen dat die lijken, en kibbeling of lekkerbek ook nog wel.
De vegan kibbeling en lekkerbek van Jumbo zijn echt mega lekker! Ik las op de vegan Facebook dat de kibbeling van AH ook heel lekker schijnt te zijn
Ik zie nu ook in de app dat er Valess nieuwe kipnuggets heeft, maar hun hebben een samenwerking met de mac toch? Misschien dat die wel aardig in de buurt komen van die nuggets die de mac tijdelijk had
Beetje laat maar toch: toen de Verkade Digestives naar het merk McVitie’s gingen, stond ik als promotiedame ermee in de supermarkt. Mijn openingszin was “kent u de koekjes van McVitie’s al?” en een oude dame vertelde dat ze ze inderdaad kende; vanwege de Jodenvervolging waren ze naar Londen gevlucht en daar hadden ze die koekjes. Van koekjes naar Hitler (ze noemde hem ook echt) in 4 zinnen.
Ik had het wel met 'r te doen, volgens mij wilde gewoon wat verhalen kwijt die dag.
Herkenbaar dit! Ik heb dit werk een tijdje gedaan en er waren zo veel oudjes in de supermarkt die gelijk met hele verhalen kwamen. Volgens mij waren er veel al blij om even een gesprekje met iemand te hebben
Ja ik heb het ook een tijdje gedaan. Vond het best leuk en gezellig werk om deze redenen!