Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Spotte deze en kon ze niet laten liggen omdat ze er zo leuk uitzien!

Ze zijn ook lekker! Smaken naar aardbeien, sinaasappel, blauwe bes en kers.

Edit: ze zijn heel zacht, beetje jelly achtig

32 likes

Ik vond deze ineens met een 35% sticker bij de appie. Ze staan niet eens op de Belvita site, dus ik weet niet of het nieuw is, of dat het er alweer uit gaat. Ik vind ze verrassend lekker, doet me denken aan die liga melkbiscuits, alleen vind ik dat weer frappant want dat zou naar aardbei moeten smaken.

1 like

Zijn die kroketburgers al in het wild gespot ergens? Ben net naar 2 jumbo’s geweest maar die hadden ze allebei niet :rage:

1 like

Ik heb ze vanmorgen bij ah gekocht!

1 like

Ik zal eens even een rondje maken in m’n Appie XL om te kijken of ze er liggen

1 like

Kaartje stond er al wel bij de Appie maar vak was leeg.

1 like

De dropfruit zijn juist super lekker!

1 like

Het is ook bij de AH toch?

2 likes

Bij de Lidl hebben ze nu ook Kinder paashazen met de chocolade van die verrassingseieren. In het roze en blauw voor €2,49. Goedkoper dan die bij de AH & Jumbo. Had een foto gemaakt maar per ongeluk verwijderd en nu zijn z’n oren er al af :sob:.

5 likes

Ja bij de ah xl!

Was ook benieuwd naar de vegan kibbeling maar die was hier dan weer niet

2 likes

kut ik was net van plan zo naar de lidl te gaan

1 like

Is er nog verschil tussen de roze en de blauwe? Of echt alleen de kleur vd verpakking? Stond er in de kassarij nog naar te loeren, maar mocht niet dichterbij komen want anders zou er sowieso eentje in mijn kar terecht komen.

1 like

Ik werd ff niet goed van het uitgebreide vega(n)schap, gewoon een heel schap erbij :cry:

Zag ook nieuwe jackfruit producten en de Weeddogg:

56 likes

Wel echt jammer dat die jackfruit producten niet vegan zijn :frowning:

Ja echt zo fijn, was helemaal gelukkig in de AH net. Nu keuzestress want er was zoveel dat ik niet kon kiezen. Maar wat een luxe!

2 likes

Waaauw zo veel :heart_eyes:
Ik hoop dat de ah waar ik normaal kom dit ook heeft maar waarschijnlijk zijn dingen die ik normaal altijd koop weer weggehaald om ruimte te maken voor de nieuwe dingen.

Ik heb de kroketburger en de groentesticks mee, ben heel benieuwd! Zag ook die nieuwe nuggets van valess maar ik vond het nogal prijzig, meer dan 3 euro voor 6 nuggets. Wacht wel tot ze in de bonus zijn :sweat_smile: En een kipfilet die heel lang weg lag er ineens ook weer!

2 likes

Ja lelijk wel weer, zo onnodig. En helemaal omdat er ‘plantaardig’ op staat :roll_eyes:

1 like

Ik was ook echt enorm gelukkig net haha, het is dat we nog voor de rest van de eten in huis hebben
 maar wilde alles meenemen. Volgende week ff een rondje nieuwe producten testen :heart_eyes:

Typisch ook wel dat er een nummer draaide met de tekst: “What a time to be alive!”, zo voelt het ook echt haha.

Huh maar dat is super verwarrend. Wat zit er in dat het niet vegan is?

Scharrel eiwit :’)

1 like