Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Deze zijn niet nieuw maar ze lagen ineens voor een lagere prijs in de Aldi
Had er gister 1 uit de pan maar vond het echt niet lekker :sweat_smile: vond de smaak eigenlijk een beetje lijken op van die chips met barbecue smaak

Hopelijk zijn ze uit de oven lekkerder

1 like

Tot nu toe vind ik alle diepvries vega bijna allemaal tegenvallen. Vooral burgers. Het is allemaal zo sponsig en vreemd qua smaak.
Vega uit de koeling doet het stukken beter.

Vind overigens kroketten etc. wel vaak goed uitpakken, maar dat is ook niet zo moeilijk om vega te maken, gewoon ragout zonder vlees.

3 likes

Hebben die vega nep vis dingen ook een vissig smaakje? Want dan hoef ik t niet te proberen

Ja heb je gelijk in, vers is allemaal zoveel beter. Enige lekkere vind ik de kroketten/bitterballen en de kipcorn.

1 like

Ja de ‘kip’ producten zijn vaak ook prima!

Vaak wel echt ziltig. Of het echt vissig is weet ik niet meer haha, kan me niet herinneren hoe vis precies smaakt

1 like

Hier ben ik zo benieuwd naar, hopelijk wordt dit bij onze Ah verkocht.

Edit: zie net dat het hier boven al ging over de kroketburger. Was zo enthousiast dat ik niet eerst bij las.

17 likes

Maar je kon wel allemaal nieuwe supermarktproducten zelf testen :smirk: Weet nog dat ik een opdracht voor Tony’s Chocolonely had. Daar heb ik echt VEEL zelf van opgegeten op rustige momenten

1 like

Spotte deze en kon ze niet laten liggen omdat ze er zo leuk uitzien!

Ze zijn ook lekker! Smaken naar aardbeien, sinaasappel, blauwe bes en kers.

Edit: ze zijn heel zacht, beetje jelly achtig

32 likes

Ik vond deze ineens met een 35% sticker bij de appie. Ze staan niet eens op de Belvita site, dus ik weet niet of het nieuw is, of dat het er alweer uit gaat. Ik vind ze verrassend lekker, doet me denken aan die liga melkbiscuits, alleen vind ik dat weer frappant want dat zou naar aardbei moeten smaken.

1 like

Zijn die kroketburgers al in het wild gespot ergens? Ben net naar 2 jumbo’s geweest maar die hadden ze allebei niet :rage:

1 like

Ik heb ze vanmorgen bij ah gekocht!

1 like

Ik zal eens even een rondje maken in m’n Appie XL om te kijken of ze er liggen

1 like

Kaartje stond er al wel bij de Appie maar vak was leeg.

1 like

De dropfruit zijn juist super lekker!

1 like

Het is ook bij de AH toch?

2 likes

Bij de Lidl hebben ze nu ook Kinder paashazen met de chocolade van die verrassingseieren. In het roze en blauw voor €2,49. Goedkoper dan die bij de AH & Jumbo. Had een foto gemaakt maar per ongeluk verwijderd en nu zijn z’n oren er al af :sob:.

5 likes

Ja bij de ah xl!

Was ook benieuwd naar de vegan kibbeling maar die was hier dan weer niet

2 likes

kut ik was net van plan zo naar de lidl te gaan

1 like

Is er nog verschil tussen de roze en de blauwe? Of echt alleen de kleur vd verpakking? Stond er in de kassarij nog naar te loeren, maar mocht niet dichterbij komen want anders zou er sowieso eentje in mijn kar terecht komen.

1 like