Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ik werd ff niet goed van het uitgebreide vega(n)schap, gewoon een heel schap erbij :cry:

Zag ook nieuwe jackfruit producten en de Weeddogg:

56 likes

Wel echt jammer dat die jackfruit producten niet vegan zijn :frowning:

Ja echt zo fijn, was helemaal gelukkig in de AH net. Nu keuzestress want er was zoveel dat ik niet kon kiezen. Maar wat een luxe!

2 likes

Waaauw zo veel :heart_eyes:
Ik hoop dat de ah waar ik normaal kom dit ook heeft maar waarschijnlijk zijn dingen die ik normaal altijd koop weer weggehaald om ruimte te maken voor de nieuwe dingen.

Ik heb de kroketburger en de groentesticks mee, ben heel benieuwd! Zag ook die nieuwe nuggets van valess maar ik vond het nogal prijzig, meer dan 3 euro voor 6 nuggets. Wacht wel tot ze in de bonus zijn :sweat_smile: En een kipfilet die heel lang weg lag er ineens ook weer!

2 likes

Ja lelijk wel weer, zo onnodig. En helemaal omdat er ā€˜plantaardig’ op staat :roll_eyes:

1 like

Ik was ook echt enorm gelukkig net haha, het is dat we nog voor de rest van de eten in huis hebben… maar wilde alles meenemen. Volgende week ff een rondje nieuwe producten testen :heart_eyes:

Typisch ook wel dat er een nummer draaide met de tekst: ā€œWhat a time to be alive!ā€, zo voelt het ook echt haha.

Huh maar dat is super verwarrend. Wat zit er in dat het niet vegan is?

Scharrel eiwit :’)

1 like

Wie gaat de kroketburger testen? Volgens mij is het niet dezelfde als die van McDo want die was niet vegan. :smiley: :smiley: :smiley:
(Hier helaas nog niet gezien)

1 like

Nee volgens mij niet! Misschien het type speeltje dat er in zit? Maar die heb ik nog niet bekeken dus geen idee.

Ik heb de kroketburger gekocht, zal vanavond reviewen

21 likes

Ik wacht :innocent:

Heh? Mag dat uberhaupt? Ergens opzetten dat het plantaardig is terwijl er ei inzit?

Edit: gaat sowieso iets niet helemaal goed daar, al die jackfruitproducten hebben het vegan label op de site van de appie (donkergroen) terwijl er in allemaal ei zit, en in eentje ook melk :face_with_raised_eyebrow:

Ik heb de kroketburger gekocht, maar ga die pas later deze week eten want pizza vanavond.

Wel heb ik net een vegan Hands off reep gekocht, de ā€˜melk’chocolade caramel seasalt hazelnoot praline. Als er niet vegan op had gestaan had ik gedacht dat het een ā€˜normale’ reep was. Echt geslaagd! Je moet wel houden van die wat zoetere melkchocolade hazelnoot/ zeebanket smaak want daar smaakt ie vooral naar. Met wat crunchy karamelstukjes.

17 likes

omg dit klinkt echt als mijn droom vandaag, ik hoop dat mijn supermarkt deze ook heeft straks

1 like

:drooling_face:
Met dit soort informatie veranderd mijn protein snack voorraad straks in chocolade voorraad

4 likes

Spannend!!!

Aah okee, dankjewel!

hoe kauwen deze? zijn ze zegmaar een beetje van de rubberachtige soort waar je best lang op moet kauwen of zijn ze meer zacht zoals winegums? Sorry als dit als een vage vraag klinkt maar ik vind de kauwervaring bij dit soort snoep wel van belang :joy:

1 like

Ik ben net helemaal los gegaan met die nieuwe Vegan producten bij de appie… net echt 50 euro afgerekend hahaha, reviews volgen nog! De kibbeling en kroketburger waren helaas al uitverkocht bij mijn filiaal

13 likes