Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Hahahaha ze kauwen goed weg! Ze zijn net wat zachter dan winegums.

27 likes

ohh geweldig dat je het gefilmd hebt haha, je hebt me overgehaald, ik ga ze ook kopen!

2 likes

Nou. Ik weet niet welke nep tatta deze kroketburger gemaakt heeft maar wtf. Komt niet eens in een buurt van de McD. Zit geen ragout in, smaakt niet naar kroket. Het is niet vies maar ik snap het niet.

11 likes

Dat frikandelbroodje had ik ook vanmiddag! Zo chill dat ze er vers liggen, uit de diepvries is het zo’n gedoe met een uur ontdooien en half uur afbakken. Vond hem heel lekker, alleen te weinig curry maar dat was er aan de zijkant een beetje uitgekomen

3 likes

Wat zien deze repen er gezellig uit met die streepjes! Wil de bijna proberen. Jammer dat ik KitKat de meest saaie snoep reep (?) Vind die er bestaat samen met twix.

2 likes

Dat frikandelbroodje is lekker, had ik vorige week per ongeluk gepakt (dacht dat het de saucijs broodje was; in mijn filiaal verschilt alleen de sticker op de achterkant), maar geen spijt.

@Falkor bij verse brood schap bij AH

4 likes

Like voor de moeite om dit te filmen

2 likes

I love het echt dat we hier gewoon dit soort filmpjes delen zodat we weten of het wat voor je is

3 likes

Die garden gourmet Mexicaanse kipstukjes zijn in ieder geval goedgekeurd! De smaak is op zich is best prima, ik heb er zelf nog wel knoflook en chilipeper bij gegooid. Het is qua structuur ook echt heel kip-achtig. Mijn moeder die wel vlees eet, vond het ook enorm erg op kip lijken. Deze staat voor mij wel op 1, als ik kijk naar alle andere kip stukjes op de markt.

17 likes

Bij mijn Appie zijn nu de vega dingen naar een groter schap gegaan, waar eerst rundvlees lag. In het kleinere schap waar ze uit kwamen ligt nu rundvlees. Echt veel meer aanbod!

9 likes

:slightly_frowning_face: Hoe kunnen ze zoiets verpesten.

Ohnee had zoveel zin in die kroket burger :hot_face:

Aahh balen, had m net vanmiddag gekocht voor morgen.

Zigeunerschnitzel mag niet meer?

2 likes

Lijkt me een goeie beslissing toch? Is ook een discriminerende en achterhaalde term.

21 likes

2/10
:sick: :sick:

Als je niet naar Zeeland kunt, haal je Zeeland maar naar je toe, niet wetende dat je vooral een stanksensatie in huis hebt gehaald zodra je de verpakking hebt geopend. Het smaakt wel naar zeewierrijke kroepoek maar van de geur wordt je echt koekoek. Als je dit product koopt, is het maar te hopen dat de Lidl ook geurstokjes in de aanbieding heeft, bijvoorbeeld in de geur van een Zeeuws zeebriesje. Nee, dit product is geen goede afgezant voor Zeeland.

Ook deze smaak is 100% natuurlijk maar tevens 200% af te raden.

4/10
:sick: :sick: :sick: :sick:

Maar meegenomen naar huis omdat het de laatste was en ik zo’n kleine paashaas in een groot vak zielig vond. Thuis begreep ik direct waarom dit de laatste was. Gewoon een lekkere paashaas Oreostijl. Ik vond het stiekem alleen jammer dat die niet gevuld was, zeker voor de prijs.

8/10

20 likes

Zie inderdaad dat mijn opmerking overkomt alsof ik het onzin vind. Maar bedoelde opvallend dat Vivera hier mee begint, benieuwd of de benaming van “echt” vlees volgt.

Die KitKat Gold vond ik echt heel vies, veel te zoet. Ik heb 1 hap van zo’n dun reepje genomen en de rest weggegooid. Dus mocht je in de verleiding komen; niet doen haha.

2 likes

Die bovenste 2 heb ik ooit bij de action gehaald en zijn gewoon lekker, alleen ik hou meer van de chunky

Ik koop die pakjes van 5 ook gewoon niet meer. Soms eentje van de kassa maar die eet ik het liefste direct na het betalen op.