Ja je hebt helemaal gelijk! En alles voor een betaalbare prijs ipv 4 gelatine vrije marshmallows voor 8eu
En @Evenveel, ik vond ze lekker! Lekker sausje en het is ook heel ‘mals’, echt anders dan een standaard vleesvervanger. Er zit geen bot oid in!
Vind het wel redelijk prijzig voor één stuk. Misschien dat ik het in het vervolg wel koop voor tijdens een bbq.
Omdat die niet vegan zijn haha. 
Niet nieuw, wel echt een aanrader is de spicy Chai tea van pickwick. En bij de AH is nu twee halen voor 2,50. Erg goede deal, dus deel hem daarom even hier
Ik heb ze net gekocht, ik ben ook heel benieuwd, er zit geen stokje in @LaPetiteRobeNoire het is gewoon een soort vierkant met apart een sausje erbij voor de “glaze”. Ik ga het wel pas dit weekend proberen maar mijn recensie is toch niet heel veel waard want ik heb nog nooit vlees ribs gegeten 🥲
Oh ben ook heel benieuwd naar die ribs inderdaad, lijkt mij ook een leuke afwisseling voor bij de bbq!
Ja zou wel echt fijn zijn als er ook een vegan ovenkroket kwam. Je hebt wel vegan kroketten die heel lekker zijn van de vegetarische slager maar die kunnen alleen in de frituur (mss ook airfryer).
Nou hierbij mijn ribs. De verpakking vond ik enigzins verwarrend, want er staat op dat het 1,5 portie is. Handig hoor AH, ik heb natuurlijk dagelijks een halve eetgast op bezoek.
En beetje duur ook wel (3,49) voor anderhalve portie.
Heb uiteindelijk de helft van de rib klaargemaakt voor mezelf.
Structuur: stevig maar niet droog
Smaak: zoet, maar ook wel kruidig/beetje peperig/rokerig
Is het een sparerib imitatie? Ik ben een slechte beoordelaar want ik heb al ruim tien jaar geen vlees gegeten. Maar denk niet dat het er erg op lijkt, het is niet zo vet als ik me spareribs herinner
Ik zou het niet opnieuw kopen, maar vooral vanwege de belachelijke prijs. Als ze het een euro goedkoper maken koop ik het wel, het is best lekker namelijk!
Echt dom maar ik had een nep botje verwacht
Ik ook, nu is het gewoon een blokje nepvlees…?
Haha er zit idd geen botje in!
Oh jammer dat er geen ‘bot’ in zit, maar daardoor kan je het misschien ook op andere manieren gebruiken? In blokjes door de wok bijvoorbeeld. Dat mis ik soms wel, heb dat liever dan weer een burger.
Ik heb net ook de kroketburger net ook geprobeerd. Door de reacties was ik op het ergste voorbereid, maar ik vond 'm wel lekker! Geen mckroket inderdaad, maar wel gewoon lekker.
Oef bedankt voor de waarschuwing. Het ziet er ook uit alsof er sticks missen, zo klein tov de verpakking haha
Hahah ja alsof er nog een 3e bijhoorde, gelukkig niet
ik probeer het altijd wel te eten om niks weg te gooien maar dit is echt niettt chill
Ik verwachtte meer een beetje kipcorn smaak of een groenteburger in stickvorm maar dit was een hele rare smaak
Bedankt voor de waarschuwing! Twijfelde erg maar nu niet meer🙈
Veggiedeli verkoopt zoiets van Vantastic Foods. Wil die zo graag proberen want vegan kipkluif met “bot” maar zo tyfus duur en m’n diepvries is nog niet leeg genoeg voor bulk kopen :’(
Weet iemand welke smaken La Place nog meer heeft aan paaseitjes? Die met vanille brownie wel gevonden!