Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Gold is wel lekker! (7,5/10) Wel erg zoet

Dit kan ik 100% beamen! Ik zag KitKat, ik zag caramel, ik zag Gold, ik dacht: dit moet ik hebben!
Maar het is echt heel neppig artificial super zoet. Het deed me denken aan een soort nep-variant van iets wat je dan bij een goedkope winkel koopt.

Wel opgegeten tho :stuck_out_tongue: maar zou het niet nog eens kopen.

2 likes

Weet jij toevallig nog hoe duur het frikandelbroodje hoort te zijn? Ik heb die net gekocht, maar er zit een verkeerde sticker op :thinking:

Ahh ik heb 1,58 betaald… Nou ja :joy:

Ja heb deze reep al geproefd en dit was iig mijn review @NoyraSoturi. Ben benieuwd naar de andere 2 repen ook.

Jouw teksten zijn echt tof :heart:

1 like

Zijn er nog meer mensen met een Vivera kroketburger getuigenis?
Twijfelde vandaag om het te kopen, niet gedaan omdat de recensies hier tot nu toe niet heel best zijn maar ik blijf benieuwd.

2 likes

Niet nieuw, maar wel nieuw voor mij. Ben normaal helemaal niet van de Lipton, maar ik vind deze zo verslavend! Heb ‘m ook al eens fancy zomerdrankje proof gepimpt met ijsblokjes, lychee en takje munt.

11 likes
2 likes

Ik ga m zo proberen!

3 likes

Nu weet ik nog steeds niet wat ik ervan moet verwachten whaha, iedereen zegt “Het is wel lekker maar het lijkt absoluut niet op kroket”, wat is het dan wel?
Nouja, ik ga t toch maar kopen van de week, dan kom ik er vanzelf achter.

Ik heb net de nieuwe burger van de vegetarische slager gegeten, vond hem erg lekker! Kwam wel heel veel vocht uit in de pan en hij kromp wel een beetje, maar vond de smaak erg goed (op een broodje met alles erop en eraan) en helemaal niet zo chemisch rokerig (waar ik bang voor was). Ook na het bakken niet zo’n stinklucht als die ik bij de Beyond Meat en die van Garden Gourmet wel had

3 likes

Oh nostalgie, dronk hier op vakantie in Portugal echt liters van toen ik 17 was :drooling_face: hopelijk heeft mijn Appie dit ook!

2 likes

Echt spijt dat ik uit enthousiasme dat ding gelijk gekocht heb ipv eerst hier te lezen.

Gooi er wel extra veel saus en toppings op.

1 like

Ik kan me dit zo goed voorstellen, daarom wil ik ook een maximale influx aan recensies voordat ikeraan begin want een kroketburger verpesten is echt heel erg. Snap nogmaals ook niet hoe ze een simpele ragout met een paneerlaag kunnen verpesten.

3 likes

Review van de vega kroket door livingproef:

Ik voel me echt een zeikwijf maar ik heb zo’n hekel aan deze ‘coole’ schrijfstijl :joy:
Maar ik heb door deze review wel een beter idee van wat het product is, en dat is t belangrijkst.

29 likes

Same haha, snackspert is de enige die er wat mij betreft mee weg komt. Maar deze reviews zijn wel duidelijk en daarom acceptabel :sweat_smile:

3 likes

Ik vond m wel lekker!

2 likes

Zag deze ook voorbij komen hier. Was wel benieuwd.

Review;
7/10
Het idee is leuk, er zitten stukjes/bolletjes zachte cheesecake in.
Vrij machtig wel, want zoet, fruit, kaas en yoghurt smaak dus na een paar happen was ik het ook weer zat ofzo

2 likes