Ik ga mijn kroketburger ook proberen vanmiddag. Heb ergens valse hoop dat ik hem wel lekker ga vinden maar dat zal niet. Ik hoop het gewoon zo erg 🥲
Ik ben ook zo nieuwsgierig dat ik hem tegen beter weten in toch wil vinden
Ik ga hem morgen eten, wel goed dat ik weet dat ik geen mckroket moet verwachten. Ik snap alleen niet wat er mis is gegaan met de binnenkant als het niet naar kroket smaakt.
Kroket burger, foto van een vriendin, zij gaf aan dat ik hem echt eens moest gaan proberen!
Dus er zijn ook positieve reacties!
Het is net alsof iedereen andere smaak kan hebben :’)
Vind het soms zo stom als mensen enthousiast zijn over iets en het dan niet willen proberen als iemand anders het niet lekker vind. Meningen verschillen zo vaak over eten
ik heb ook heel vaak dat ik hier lees dat iets lekker is terwijl ik dan denk gadverdamme (zoals die filet americain vd vegetarische slager)
Ik heb nog hoop.
Ik denk dat we gewoon allemaal de mc kroket in ons hoofd hadden
Wist je niet dat vegetariërs niks leuks mogen hebben? 🥲🥲
Vind het wel jammer dat zo veel dingen zo net-niet zijn in het vega producten schap. They tried but they did not care
Daarom wilde ik het ook even melden, vind jammer dat door 1 negatieve reactie mensen erna het al bijna niet meer willen proberen
Haha ik ga ook nog gewoon lekker de kroketburger proberen, ben heel erg benieuwd gewoon!
Nou. Toch diep teleurgesteld.
De buitenkant is veelbelovend. Lekker knappertje en echt een kroketten smaak. Maar de binnenkant… Ragout maken van champignons had gekund maar dit is een soort draderige droge consistentie.
Smaakt totaal niet naar kroket.
Als algemene Vega burger wel aardig. Maar geen kroket verwachten 🥲 Heeft er echt niks mee te maken.
Met mosterd en een sausje is het wel beter.
Zo ziet het er ook wel heel zielig uit hahahaha
Ja Sorry voor de foto maar ik dacht ik geef jullie de realiteit haha. Heb er later mosterd en sla bij gedaan
De mora x Vega slager kroketten zijn volgens mij onovertroffen. Die zijn zo lekker.
Waarom zouden we meer kroketten willen?
Omdat we eerlijke behandeling willen!!! Als vleeseters 400 soorten kroket hebben, wil ik ook 400 soorten kroket voor vegetariers en veganisten. JUSTICE
Nee liever meer andere dingen!!! Meer variatie
Meer snoep zonder gelatine en chocomouse en kaas zonder stremsel!!
En spekken zonder gelatine!!!
En meer Unox soepen in blik en zak!!!
Alles vega gewoon dat zou echt een betere oplossing zijn.
Ja je hebt helemaal gelijk! En alles voor een betaalbare prijs ipv 4 gelatine vrije marshmallows voor 8eu
Ja zit daar dan ook een soort stokje in? Of is het zoals de boneless wings (die ik lekker vind hoor, maar dat zijn gewoon nuggets in een andere vorm)
En @Evenveel, ik vond ze lekker! Lekker sausje en het is ook heel ‘mals’, echt anders dan een standaard vleesvervanger. Er zit geen bot oid in!
Vind het wel redelijk prijzig voor één stuk. Misschien dat ik het in het vervolg wel koop voor tijdens een bbq.
Omdat die niet vegan zijn haha.