Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Zo ziet het er ook wel heel zielig uit hahahaha

3 likes

Ja :joy::joy: Sorry voor de foto maar ik dacht ik geef jullie de realiteit haha. Heb er later mosterd en sla bij gedaan

2 likes

De mora x Vega slager kroketten zijn volgens mij onovertroffen. Die zijn zo lekker.
Waarom zouden we meer kroketten willen?

10 likes

Omdat we eerlijke behandeling willen!!! Als vleeseters 400 soorten kroket hebben, wil ik ook 400 soorten kroket voor vegetariers en veganisten. JUSTICE

9 likes

Nee liever meer andere dingen!!! Meer variatie :grin:
Meer snoep zonder gelatine en chocomouse en kaas zonder stremsel!!
En spekken zonder gelatine!!!

En meer Unox soepen in blik en zak!!!

Alles vega gewoon dat zou echt een betere oplossing zijn.

11 likes

Ja je hebt helemaal gelijk! En alles voor een betaalbare prijs ipv 4 gelatine vrije marshmallows voor 8eu

1 like

Ja zit daar dan ook een soort stokje in? Of is het zoals de boneless wings (die ik lekker vind hoor, maar dat zijn gewoon nuggets in een andere vorm)

1 like

En @Evenveel, ik vond ze lekker! Lekker sausje en het is ook heel ā€˜mals’, echt anders dan een standaard vleesvervanger. Er zit geen bot oid in!

Vind het wel redelijk prijzig voor ƩƩn stuk. Misschien dat ik het in het vervolg wel koop voor tijdens een bbq.

3 likes

Omdat die niet vegan zijn haha. :sweat_smile:

1 like

Niet nieuw, wel echt een aanrader is de spicy Chai tea van pickwick. En bij de AH is nu twee halen voor 2,50. Erg goede deal, dus deel hem daarom even hier

3 likes

Ik heb ze net gekocht, ik ben ook heel benieuwd, er zit geen stokje in @LaPetiteRobeNoire het is gewoon een soort vierkant met apart een sausje erbij voor de ā€œglazeā€. Ik ga het wel pas dit weekend proberen maar mijn recensie is toch niet heel veel waard want ik heb nog nooit vlees ribs gegeten 🄲

3 likes

Oh ben ook heel benieuwd naar die ribs inderdaad, lijkt mij ook een leuke afwisseling voor bij de bbq!

1 like

Ja zou wel echt fijn zijn als er ook een vegan ovenkroket kwam. Je hebt wel vegan kroketten die heel lekker zijn van de vegetarische slager maar die kunnen alleen in de frituur (mss ook airfryer).

Nou hierbij mijn ribs. De verpakking vond ik enigzins verwarrend, want er staat op dat het 1,5 portie is. Handig hoor AH, ik heb natuurlijk dagelijks een halve eetgast op bezoek.
En beetje duur ook wel (3,49) voor anderhalve portie.

Heb uiteindelijk de helft van de rib klaargemaakt voor mezelf.
Structuur: stevig maar niet droog
Smaak: zoet, maar ook wel kruidig/beetje peperig/rokerig
Is het een sparerib imitatie? Ik ben een slechte beoordelaar want ik heb al ruim tien jaar geen vlees gegeten. Maar denk niet dat het er erg op lijkt, het is niet zo vet als ik me spareribs herinner

Ik zou het niet opnieuw kopen, maar vooral vanwege de belachelijke prijs. Als ze het een euro goedkoper maken koop ik het wel, het is best lekker namelijk!

10 likes

Echt dom maar ik had een nep botje verwacht

7 likes

Ik ook, nu is het gewoon een blokje nepvlees…?

1 like

Dat is toch niet dom, zoals @kleinmaargroot zegt is het nu gewoon een blokje. Sparerib is gewoon een misleidende naam hiervoor.

1 like

Haha dat hoeft nou ook weer niet, en ik snap ook wel dat ā€œartificial meatlike edible squareā€ minder goed zal verkopen dan ā€˜sparerib’, maar hier lijkt me vrij weinig sparerib aan. Maar wie weet is het wel heel lekker hoor.

3 likes

Haha er zit idd geen botje in!

Oh jammer dat er geen ā€˜bot’ in zit, maar daardoor kan je het misschien ook op andere manieren gebruiken? In blokjes door de wok bijvoorbeeld. Dat mis ik soms wel, heb dat liever dan weer een burger.