Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Konden ze ook niet dit doen

Gewoon een ijsstokje zegmaar haha

17 likes

Ik heb net ook de kroketburger net ook geprobeerd. Door de reacties was ik op het ergste voorbereid, maar ik vond 'm wel lekker! Geen mckroket inderdaad, maar wel gewoon lekker.

1 like

Net deze geprobeerd, moest kokhalzen van hoe tering goor dit is. 0/10 niet aan te raden

7 likes

Oef bedankt voor de waarschuwing. Het ziet er ook uit alsof er sticks missen, zo klein tov de verpakking haha

1 like

Hahah ja alsof er nog een 3e bijhoorde, gelukkig niet :joy: ik probeer het altijd wel te eten om niks weg te gooien maar dit is echt niettt chill
Ik verwachtte meer een beetje kipcorn smaak of een groenteburger in stickvorm maar dit was een hele rare smaak

2 likes

Bedankt voor de waarschuwing! Twijfelde erg maar nu niet meer🙈

Veggiedeli verkoopt zoiets van Vantastic Foods. Wil die zo graag proberen want vegan kipkluif met “bot” maar zo tyfus duur en m’n diepvries is nog niet leeg genoeg voor bulk kopen :’(

Weet iemand welke smaken La Place nog meer heeft aan paaseitjes? Die met vanille brownie wel gevonden! :smiling_face_with_three_hearts:

Ik vond de kroketburgers best prima, maar de ragout mist wat smaak. Ik kan me ook voorstellen dat ie beter smaakt uit de pan ipv de oven.

Weet ik eigenlijk niet, als je ‘m in de pan bakt verschijnt er niet ineens een smeuïge ragout.

Heb ‘m gisteren op, en op een broodje doen maakt het erger want dan proef je helemaal niks. Het is niet vies vind ik (al snap ik niet waar de review van extra kruiden vandaan komt? Want het is helemaal niet zo gekruid.), maar idd gewoon heel droog. En daarmee dus geen kroket. Dus wel echt een dikke onvoldoende als je gewoon een broodje kroketburger wilt, want dan zijn er echt veel betere alternatieven. Als gewone vegaburger heeft Vivera trouwens ook veel lekkerdere burgers, dus ook daar wint ie niet. Bij mij werd de korst ook niet zoals bij een kroket.

1 like

Ik had wel een smeuïge binnenkant, wel minder vulling zoals bijv. Bij een mackroket. Het miste gewoon de volle smaak wat mij betreft. Maar nee zou het idd ook niet weer kopen

1 like

Doe deze elk geval niet in de oven.
Laatst vond ik hier nog van in de vriezer thuis (airfryer is weggedaan), en dacht ‘pleur ze in de oven’ nou, dat was kansloos.

1 like

Ik had het vega frikandellenbroodje van de vegetarische slager, dat is dus gewoon het saucijzenbroodje maar dan met een beetje curry? Echt zonde dat het niet iets meer die frikandelsmaak/textuur heeft.

2 likes

Heb net de kroketburger op, eigenlijk was het precies zoals hier beschreven: weet niet wtf die binnenkant is maar het is absoluut geen kroket. Hij is wel oke maar een beetje smaakloos.

@Druppels Ik vond de originele (uit de vriezer) ookal nooit naar frikandel smaken, volgens mij is het precies die maar dan vers

1 like

Deze stond bij mijn AH gewoon in het dropschap! Niet op ooghoogte, iets lager. Volgens mij de derde plank van onderen ofzo.

Bedankt nog voor de tip, weet niet wie het was, dat je nu met korting die snoepjes kan kopen. Ik had puur gedaan en ik vind het erg vreemd spul, maar wel lekker. Juist omdat het zo raar is denk ik. Kauwen is wel een dingetje want als je niet goed kauwt hou je alleen taai drop over en is de chocolade al weg. 7/10 vind ik!

1 like

Ja dat is met de saucijzenbroodjes ook (volgens mij kun je ze zelfs beter nog langer laten ontdooien) Het moet ook echt zo lang in de oven.

Ik heb net voor het eerst de Dutch Weed Burger gegeten en ik had denk ik iets te hooggespannen verwachtingen vanwege z’n legendarische status. Hij smaakte wel lekker hartig en had een goede structuur, maar ik denk dat-ie lekkerder smaakt als ie op een festival van de grill komt :blush:

Volgens mij was deze al wel genoemd, maar ik weet niet of iemand hem al geproefd had. Ik zit hem nu te eten als late night snack :speak_no_evil: en ik vind hem super! Lekker vissig en doet me echt denken aan hoe ik me een lekkerbek herinner. 9/10 (En bonuspunten omdat 1 zo’n ding maar 3 WW punten is!)

image

8 likes

Zijn de filets een beetje groot? Ik heb deze nog niet gevonden, maar de kibbeling wel en dat waren evht 5 zielige mini stukjes

Ze zijn 85 gram per stuk. Zeker niet te vergelijken met de grootte van een lekkerbek bij de viskraam, maar wel een normale portie ‘vlees’ imo.

1 like