Daarom koop ik die dus alleen vers. Ook die saucijzenbroodjes wtf
Jaaa, die duren lang joh! Al meen ik me wel te herinneren dat ik ze destijds niet ontdooit had, en dat werkte ook prima. Is al een tijdje geleden, want ik heb ook liever de verse, 10 minuten in de oven en klaar!
Ik warm ze nooit op, is nog sneller!!
Kan ook natuurlijk, maar persoonlijk vind ik warm toch lekkerder.
Ahh ik ben zo blij dat deze wel lekker zijn, kan echt niet wachten om weer eens een lekkerbek naar binnen te werken
Dit waren vroeger echt mijn favoriete snacks
Ik wil graag toetjes in deze smaken, maar dan dus dat ze niet bevroren zijn🙈
Wow heel benieuwd. Al geproefd? Ik mis een jumbo in de buurt
Dit ziet er zowel vies als karig uit.
Ben er niet achter wat hier nu anders aan is. Smaakt precies hetzelfde als de versie die al heel lang in de schappen ligt
Ook geen idee haha! De versie die al in de schappen ligt ken ik niet. Dacht gooi 'm in ieder geval even hier in de groep.
Die drop-fruit duo variant is super lekker! Vooral de zwarte met geel, smaakt naar apenkoppen
Marketing
Weet niet of het nieuw is, was vandaag in een andere AH en had deze nog nooit gezien.
Maarrrr niet lekker.
Ik proef geen van de drie ingrediënten echt terug. Het is allemaal helemaal vergruisd dus je hebt geen fatsoenlijke stukken van het een of het ander en het is heel krakend in je mond.
De kers is te zuur de cacaonibs geven geen smaak.
3/10
Ik snap dat sowieso nooit, heeft iemand ooit lekkere chocolade gehad met gedroogde kersen, cranberries of andere bessen erin? Ik vind dat altijd zuur uitvallen… tot nog toe vind ik qua fruit alleen rozijnen een combi