Voor mij is het wel nieuw. 
Kom maar af, maar achteraf niet klagen dat je kostbare maagruimte hebt verspild aan kleffe friscos
Ik denk dat ik mn vriend dan maar een doos B&J laat halen 
Ik heb het vega kipkerriebroodje gegeten net. Vond hem lekker! Fijne afwisseling tussen alle andere bladerdeegsnacks. Geen hele sterke kerriesmaak en kon er geen nepkip in herkennen maar ik miste dat zelf eigenlijk niet. Zou deze wel vaker halen, 8/10!
Ik zag ook een ander broodje liggen maar stond niet bij welke dat was, na even googelen blijkt dat het vega kipsatebroodje te zijn, die wil ik ook nog wel proberen.
Een afrader wat mij betreft: De linzen-mais wafels van jumbo huismerk. Smaken echt heel muf bahhh
Oeh die vind ik juist ‘lekker vies’ met pindakaas en sambal. Maar eerlijk gezegd vind ik alles lekker met pindakaas en sambal.
ps. mijn vader haat me hierom want vroeger was ik samen met hem team pindakaas stinkt en is dus vies en mijn moeder en mijn zus team pindakaas. En nu is hij alleen. Arme man.
Oeh ik heb deze toevallig vandaag geprobeerd, vond ze heel lekker! Had ze op een afbakbroodje met wat rucola
Ik wil ze ook proberen! Vind ze er goed uitzien
Welke smaak had je?
Die Mexicaans gekruide!
Deze paaseitjes zijn zo verslavend lekker

Eindelijk een keer een andere combi met puur ipv sinaasappel of zeezout.
ik vond deze ook erg lekker!
Volgende week is het week zonder vlees
grote kans op aanbiedingen
Prima, zeker geen droog cakje, maar geen volle choco smaak en zelfs mij iets te zoet😅
Jumbo trouwens
O grappig, ik vond deze zo tegenvallen. Geen espresso smaak en ook niet echt karamelsmaak.
De espresso smaak komt idd niet echt naar voren, maar dat vind ik niet erg. Zakje is bijna leeg 
Ik vond dit inderdaad ook echt zo’n eitje waar je de verpakking niet van moet lezen, als je me het blind zou geven zou ik ze best chill vinden maar zodra je me lekker gemaakt hebt met espresso en karamel ben ik echt teleurgesteld als ik dit krijg hahaha