Maar is dit dan ook niet heel zuur?
Mm ja shit wel zure kersen. Sorry voor de dode mus!
Lidl heeft wel eens een lekkere gehad met kers. Met een soort mousse erin en ook chili. Vind ik een hele lekkere combi!
Ohh ja die is idd lekker! Hebben ze die eigenlijk nog?
Ik houd wel erg van Tony’s wit-kers-kandijkoek. Dat zure wordt gecompenseerd met heel veel zoet. *blik op reep die vandaag voor tweederde op ging *
Ja, deze vind ik best oké! Terwijl ik ‘boos’ was op mijn vriend dat hij deze speciaal voor me had meegenomen omdat ik cranberries/rozijnen/etc. nooit lekker vind.
ja die is wel oke,
beter dan de wit framboos cheesecake in elk geval. daar kreeg ik piepende tandjes van
bedankt voor de aanrader maar daar ga ik me niet aan wagen haha.
dat lijkt me gewoon echt heel vies!
hou het wel bij een appelgember sapje op zn tijd
Maar wel met melkchocolade?
Ik vind deze altijd heel lekker:
De stukjes kers zijn heel klein waardoor ik ze in elk geval niet zuur vind proeven, ze worden goed gebalanceerd door de stukjes amandel en de donkere chocolade van Lindt vind ik altijd erg zacht/zoet!
Ik hoop trouwens dat dit ergens in NL ook verkrijgbaar is (en anders in DE, want Pompadour = Teekanne?), maarrr ik ben echt verslaafd aan deze nieuwe kruidenthee! Met hennepolie, cacao en sinaasappel. Een controversiele combo, ik weet het, maar iedereen die ik het heb laten proeven vond hem ook echt heel erg lekker. Hij heeft niet het typische smaakje van de meeste chocoladethee’s, maar smaakt juist heel “romig”. Dikke aanrader, wat mij betreft.
Ja dit is zoo lekker!
Haha ok ik opende dit topic blijkbaar zonder te onthouden waarover het ging en toen ik deze foto zag dacht ik eerst dat het twee benen/voeten met sloffen eraan waren?
Vreemde gewaarwording.
@vaatdoek die ken ik niet maar wil ik echt proberen, klinkt superlekker!
Hoe denk je in vredesnaam dat het een goed idee is om het woord drol te gebruiken in de EERSTE zin van een etenswaren review bij mij is de eetlust dan wel weg
Nee is wel puur! Maar niet heel bitter vind ik zelf.
Hahah ik was benieuwd of het aan mij lag, misschien wel een beetje maar ik hoef die dingen iig niet meer, er is volgens mij ook nog een burger variant van, die zal wel hetzelfde smaken
Ik ben niet zo fan van puur en Lindt, maar die thee lijkt me wel heel goed!
Zag gisteren dit in de aanbieding bij de grote gele J dus dacht meeneeeemen.
Ik geef deze een 7. Niet vies maar ik proefde vooral hazelnoot eigenlijk en geen vleugje toffee, dat vond ik wel jammer want dat leek mij juist lekker.
Deze krijgt een 8.5. Ik proef zeker chocolade en het smaakt een beetje naar een combinatie van koffie en chocolade.