Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Speciaal mijn account opgegraven om jullie deze miskoop te besparen:
peace-pop-single-detail
Excuses alvast als dit onding hier al besproken is geweest maar ik heb heb slechts 1 boodschap: KOOP DIT NIET
De chocola is niet knapperig en veel te zoet, het ijs is smakeloos en de cookie dough die binnenin zit smaakt naar suiker vermengd met karton.

EDIT
Wat ik hier nog aan toe wil voegen: tot voor kort had je van die slices, zagen eruit als een ronde frisco zonder stokje. Die waren heerlijk en ik hoopte dat dit gewoon zo’n slice zou zijn mét stokje voor meer eetgemak, MAAR NIETS BLEEK MINDER WAAR.

42 likes

Omg dit klinkt (op verpakking) echt geweldig. :cry: Helaas maar bankrekening wel blij.

1 like

Mocht je nieuwsgierigheid het winnen van je gezond verstand: nog 5 stuks gratis op te halen in Antwerpen

2 likes

Oei oei Drenthe - Antwerpen is iets te ver fietsen voor ijs. :cry:

2 likes

Heeft iemand de Ereburger van de vega slager al getest? Ik ben erg benieuwd of hij beter is dan bv de beyond burger

Meh, het smaakt wel vissig maar daar is het ook wel mee gezegd. Totaal niet naar hoe ik mij kibbeling herinner qua kruiden. Textuur is wel oke

Ik heb ze in de oven gedaan, misschien dat airfryer of frituur nog andere resultaten geeft maar ik ga ze niet opnieuw halen

3 likes

Misschien als je er viskruiden over zou doen? Ik zal ze binnenkort eens halen, en eet heel soms ook echte kibbeling dus kan mooi vergelijken.

1 like

Die zijn niet nieuw (staan hier al minstens een jaar in de supermarkt, er is ook nog een caramel latte), maar wel erg lekker!

1 like

Tempting :wink:

Voor mij is het wel nieuw. :grin:

Kom maar af, maar achteraf niet klagen dat je kostbare maagruimte hebt verspild aan kleffe friscos

1 like

9 likes

Ik denk dat ik mn vriend dan maar een doos B&J laat halen :stuck_out_tongue:

1 like

Ik heb het vega kipkerriebroodje gegeten net. Vond hem lekker! Fijne afwisseling tussen alle andere bladerdeegsnacks. Geen hele sterke kerriesmaak en kon er geen nepkip in herkennen maar ik miste dat zelf eigenlijk niet. Zou deze wel vaker halen, 8/10!

Ik zag ook een ander broodje liggen maar stond niet bij welke dat was, na even googelen blijkt dat het vega kipsatebroodje te zijn, die wil ik ook nog wel proberen.

2 likes

Een afrader wat mij betreft: De linzen-mais wafels van jumbo huismerk. Smaken echt heel muf bahhh

Oeh die vind ik juist ‘lekker vies’ met pindakaas en sambal. Maar eerlijk gezegd vind ik alles lekker met pindakaas en sambal.

ps. mijn vader haat me hierom want vroeger was ik samen met hem team pindakaas stinkt en is dus vies en mijn moeder en mijn zus team pindakaas. En nu is hij alleen. Arme man.

4 likes

8 likes

Oeh ik heb deze toevallig vandaag geprobeerd, vond ze heel lekker! Had ze op een afbakbroodje met wat rucola

1 like

Ik wil ze ook proberen! Vind ze er goed uitzien :grin: Welke smaak had je?