Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Die Mexicaans gekruide!

1 like

Deze paaseitjes zijn zo verslavend lekker :drooling_face: :drooling_face:
Eindelijk een keer een andere combi met puur ipv sinaasappel of zeezout.

9 likes

Dit lijkt me echt lekker, maar vind het wel best duur. Vind 3 euro toch eigenlijk wel de max voor vleesvervangers. Hopen op goede aanbiedingen maar. Wel nice dat het vegan is

2 likes

ik vond deze ook erg lekker!

1 like

Volgende week is het week zonder vlees :tada: grote kans op aanbiedingen

4 likes

Prima, zeker geen droog cakje, maar geen volle choco smaak en zelfs mij iets te zoet😅

Jumbo trouwens

2 likes

O grappig, ik vond deze zo tegenvallen. Geen espresso smaak en ook niet echt karamelsmaak.

De espresso smaak komt idd niet echt naar voren, maar dat vind ik niet erg. Zakje is bijna leeg :sweat_smile:

1 like

Ik vond dit inderdaad ook echt zo’n eitje waar je de verpakking niet van moet lezen, als je me het blind zou geven zou ik ze best chill vinden maar zodra je me lekker gemaakt hebt met espresso en karamel ben ik echt teleurgesteld als ik dit krijg hahaha

1 like

1 like

Niet nieuw, maar wel vernieuwd

Stevige schnitzel, goede textuur, wordt lekker knapperig. Maar de binnenkant smaakt meer naar pittige kipsate salade dan naar satesaus…

2 likes

Dit is toch fantastisch! :heart_eyes:

35 likes

Wow, hier gaat mijn man heeeel gelukkig van worden!

Het is maar goed dat ik niet vlakbij een AH woon, werk wel maar in de zomer kan ik dat niet meenemen. Of het hoeft misschien natuurlijk helemaal niet in de vriezer?

Smaakt ie nu wel minder naar zonnebloempitten? Ik vond dat die smaak eerst echt overheerste. Niet echt lekker. Die van Valess hebben dat helemaal niet, maar die verkopen ze hier in de buurt nergens

1 like

Die Boon braadworstjes vond ik helaas echt niet lekker, smaakten heel muf. Wel benieuwd naar het gehakt nog!

1 like

Toen ik de oude versie probeerde werd ik er gewoon misselijk van. Nu smaakten ze goed. Ik hoopte alleen meer op een soort pindasausvulling i.p.v kip sate salade. Ik heb geen zonnebloempitten geproefd.

1 like

Bedankt voor de waarschuwing! Ja ik houd sowieso niet van worstjes, als iemand het gehakt heeft geprobeerd ben ik ook nog wel nieuwsgierig :innocent:

Het lijkt me heerlijk maar ik dacht eerst dat het kattensnoepjes waren :upside_down_face:

2 likes