Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ja kan ik me best voorstellen dat je er misselijk van werd. Ik vond de smaak van de schnitzel zelf (dus niet de saus) ook heel vreemd smaken. Totaal niet zoals een gewone vega schnitzel. Weet niet wat ze er mee hadden gedaan maar echt jammer. Dacht eerst nog dat ik misschien een verkeerde batch had ofzo maar toen ik ze later nog een kans wilde geven was het weer precies hetzelfde.

Maargoed sate salade klinkt op zich wel beter, maar dat is het natuurlijk ook weer net niet. Je zou toch denken dat ze bij jumbo wel een goeie vega of zelfs vegan pindasaus moeten kunnen maken… recepten zat

1 like

Het is het net niet😅 Hoe vind jij die van Vivera?

Naast de al genoemde chunks komen deze er ook aan:

30 likes

Dat mag toch? @Boodschappen ik waardeer je berichten zeker!

7 likes

Haha! :yum: Het eerlijke verhaal is dat ik gewoon excited word van nieuwe producten in de supermarkt. (vind voeding op zich ook gewoon heel interessant qua wat het met je lijf doet enzo). Op internet kwam ik toen dit topic ooit eens tegen en dacht toen yesssss mensen die ook enthousiast worden van nieuwe producten en waar ik die nieuwe producten dus ook mee kan delen. :grinning_face_with_smiling_eyes: Lees af en toe wel mee in andere topics, maar daar nooit verder iets gepost inderdaad… dit is gewoon mijn lievelingstopic. :stuck_out_tongue_winking_eye: Werk trouwens niet voor een supermarkt.

15 likes

Thanks! Wij delen volgens mij zeker het enthousiasme voor nieuwe producten in de supermarkt! :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Precies! :hugs: Ik vind alles leuk, met of zonder review, producten die aansluiten op mijn eigen interesses of juist niet maar misschien voor familie of vrienden :hugs: en anders scroll je toch gewoon even door

2 likes

Haha ik vind het grappig dat jij dit zegt want jij post ook bijna alleen maar in dit topic, toevallig collega’s van elkaar? :stuck_out_tongue:

Ik post ook in andere topics, die jij misschien niet leest, hoor :sweat_smile: daarbij vind ik het gewoon fijn dat mensen vaak niet te moeilijk doen in dit topic
Waarom moet een bericht aan bepaalde voorwaarden voldoen? Ik snap ook wel dat het niet de bedoeling iste spammen met reclame berichten of dat soort gekkigheid

En nee dus geen collega’s ook ik werk niet in een supermarkt, winkel of bij een of ander marketing bedrijf

3 likes

Nee hoeft niet, viel me gewoon op

Wat is dit, forumpolitie? Laat mensen lekker posten wat en waar ze zelf willen.

11 likes

het blijft ook het “nieuwe producten in de supermarkt” dus eigenlijk zijn @Boodschappen en @Eyimfihlo heel netjes bezig. Altijd nieuwe producten

Al mag het wel minder wat ik ben ook echt vet arm aan het worden door jullie en mijn diepvries zit zo fucking vol, net vlak voor vegetarische week :sob: Morgen maar de garden gourmet veggie lovers pizza eten die door een van jullie gedeeld werd en ik toen direct heb gehaald :sob:

7 likes

Dat zeg ik als ik alles moest reviewen, dan was ik straatarm, tonnetje rond en had ik een vriescel moeten aanschaffen :see_no_evil:

En ik vind het heel erg zonde om dingen weg te gooien, dus als iets wat tegenvalt duurt het even voordat er ruimte is voor nieuwe producten bij mij

4 likes

:raising_hand_woman:t3:

1 like

Ik relate. Helaas heb ik minder hersenen dan jij want ik blijf wel gewoon continue alles kopen :thumbsup: Gelukkig zit ik toch in permabulk en heb ik over een paar maanden 2 vriezers, dan ben ik alleen nog maar arm!!

2 likes

One down, one to go :rofl:

1 like

Die heb ik nog nooit gehad. De supermarkten hier hebben heel weinig keuze als het op vega aankomt. Behalve de Jumbo, maar daar is het meeste eigen dan weer van hun merk met hier en daar wat verdwaalde bakjes A merken er tussen. Sate schnitzels zijn hier blijkbaar al helemaal zeldzaam…

Zelfde als dat ik al 3 winkels af ben gegaan voor de nieuwe zuivelhoeve smaken maar zonder succes

1 like

Ja luxe van mij dat ik ook wel elke dag in een andere plek kom😅

1 like

Ik had laatst de Chilli (?) burger van Boon, ook geen succes. Vond smaak niet zo maar vooral de structuur was niet voor mij, veel stukjes en delen van boon.

1 like

Een van die sateschnitzels (of allebei?) bevatten toch ook helemaal geen pinda? Vond ik ook een erg rare keuze, ik vroeg me af of dat misschien met besmettingsgevaar in de fabriek te maken heeft of zo?
Dat andere producten ook niet ‘besmet’ mogen worden met pinda of zo, omdat dat gevaarlijk is voor mensen met pinda-allergie en ze dan op alle vleesvervangers een waarschuwing moeten zetten?
Zit er in deze wel pinda?
@Eyimfihlo