Die burger vind ik heel lekker op een broodje met sla en chilisaus!
Ja klopt. Volgens mij was dat bij die oude van de Jumbo ook zo. Inderdaad een rare keuze. Maar dat wat jij zegt klinkt dan wel plausibel.
Al lijkt mij dat dat met een slager of bedrijf waar ze met echte pindasaus werken en andere voedselwaren dan ook het geval, toch? Want dan kan een kipfiletje bij wijze van spreken ook sporen van noten/pinda’s bevatten?
Ook geen pinda in deze… Wat mijn theorie is is dat in de hoofden van marketing mensen vegetariërs, vegans en mensen met allergiën vaak op één hoop worden gegooid dus dan is het ook wel handig dat ze pindavrij zijn.
Ik vind het ook altijd zo stom als vega met gezond wordt verward. Ik wil geen healthy alternatief, gewoon vet en zout pls
Precies
‘Iets vragen’ Heerlijk hoe mensen soms hun eigen shit kunnen bagatelliseren als ze erop aangesproken worden.
Tip voor de kinderpaashaasfans hier. Deze kocht ik bij de Lidl. Euro goedkoper dan de AH en bijna hetzelfde. Alleen heeft deze een ei nog erin zitten.
Ja! Als je naar assortiment gaat krijg je een rij dat heet “lijstjes” daar staat er een tussen met nieuwe producten
Goede tip! Maar die paashazen in folie zien er toch eigenlijk altijd verschrikkelijk lelijk uit he
En waarom worden ze zo vaak opgedeeld in ‘jongetje’ en ‘meisje’, ik weet nog dat dit vroeger ook altijd zo was met de paashazen die we van mijn oma kregen, zoiets:
Met bijvoorbeeld kerst of sinterklaassnoepjes heb je dat volgens mij niet (of veel minder?)
Ik heb idd nog nooit kerstmannetjes en kerstvrouwtjes (woord klinkt alleen al raar) gezien
Wtf maar wel FRUIT TIRAMISU WAT IS DIT LIDL
Gvd de gekarameliseerde ui hummus is niet eens terug wel vijg cranberry hummus maar dat is minimale troost
Deze heb ik in Duitsland gehad, lekker maar wat langer in de oven opwarmen, anders heb je een kleffe koude binnenkant
I’m intruiged and appalled
Waarom geen pizza bagel
Nu word ik verbannen denk ik, of in ieder geval verwezen naar het impopulaire meningen topic. Maar ik houd niet van ijs en al helemaal niet met fruit🙈
Ik vind bijvoorbeeld chocoladeijs een slap aftreksel van chocola
Maar die smaakcombinaties van bijvoorbeeld B&J zou ik wel graag in een cheesecake, ander toetje of cake/koek willen zien
Zag deze bij AH! Gooi ze vanavond in de oven. Ben benieuwd! Ze hebben ook chilli cheese. Geen idee of het nieuw is, heb ze nog nooit gezien.
Chili cheese?! Oh man