Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Hij (zij trouwens, de roze) ligt al in m’n karretje :partying_face:

1 like

Ziet er veelbelovend uit deze! Doet me denken aan die van Burger King maar die hebben zo’n slappe buitenkant, dit lijkt me nog lekkerder.

1 like

Ik had zoiets van jumbo eigen merk, die vond ik echt niet te nassen. De Nacho bites gaan op mijn lijstje!

2 likes

Ah balen, daar verheugde ik me weer op 🥲

1 like

Thanks voor deze amazing tip! Ik heb er eentje gehaald (de blauwe uit protest, want meisjes mogen natuurlijk alleen roze paashazen eten). Heb de hele winkel afgespeurd maar toen bleken ze bij de kassa te liggen

1 like

Vond ze zelf erg tegenvallen. Proef totaal geen kaas, het is meer een soort loaded dorito zonder al teveel smaak. Wel crunchy overigens, misschien dat het met een lekker saussie erbij voor anderen wel een favo is.

5 likes

8 likes

Die van de Makro deden me echt denken aan die van de BK!

1 like

Ik heb ze ook gekocht die Chili cheese van mora en ze zijn echt fan-tas-tisch echt alles wat je wilt!
Nu ook benieuwd naar die van de makro (maar vind die van BK dus eigenlijk te slap, zo vies lekker voor als je een avondje hebt gedronken en nog vieze trek hebt)

1 like

De nacho cheese bites komen net uit de oven.

Ben het eens met @Hejira dat ze wat kaziger hadden mogen zijn. Vind ze alsnog wel erg lekker, vooral met wat chilisaus. De buitenkant is lekker knapperig. 7/10

17 likes

Omg vegan kwarktaart, hoop zo dat dit lekker gaat zijn en lijkt op “the real deal” :heart_eyes:

1 like

Omg zoooo leuk!!

1 like

Oke dit valt in het niet bij alle spectaculaire snacks, maar deze inmiddels ook niet zo nieuwe broodjes eindelijk getest.

Dikke tegenvaller ondanks de naam slecht krokant te krijgen en smaakt een beetje licht naar roggebrood :confused:

1 like

Deze zijn zo lekkerrrrr en heel smeuïg. :yum:

1 like

Ik weet niet meer wie het was, maar ik ben je eeuwig dankbaar. Anderhalf jaar geleden een keer een verdwaald doosje tegengekomen bij de Coop (nergens in het schap zag ik anderen liggen) en daarna niet meer gezien :sob:

En nu dus bij de Aldi :heart:

18 likes

Deze smaken naar popcorn :see_no_evil:

Zag ze ook bij de ah staan, deze smaak en in de smaak chocolade.

Edit: sorry die van de appie hadden geen baileys.

Heeft iemand al de vegan brownie mix van dr oetker ergens gespot?

Misschien totaal niet nieuw, maar voor mij wel:
Jumbo ribbel chips in de smaak knoflook en zout. Ik eet hem nu en geef een 9/10. Vind hem erg lekker, goed zout en je proeft en ruikt knoflook. Vooral als je twee chipjes in je mond doet. €1,19 per zak.

afbeelding

27 likes

Die peper met zout is ook echt een aanrader! Ze hebben ook echt lekker knapperige. Je krijgt er wel veel dorst van, dat is een klein nadeel.

2 likes