Heeft iemand al de vegan brownie mix van dr oetker ergens gespot?
Misschien totaal niet nieuw, maar voor mij wel:
Jumbo ribbel chips in de smaak knoflook en zout. Ik eet hem nu en geef een 9/10. Vind hem erg lekker, goed zout en je proeft en ruikt knoflook. Vooral als je twee chipjes in je mond doet. ā¬1,19 per zak.

Die peper met zout is ook echt een aanrader! Ze hebben ook echt lekker knapperige. Je krijgt er wel veel dorst van, dat is een klein nadeel.
Haha ik ben nu ook al met mijn derde glas water bezig. Wordt vaak plassen vannacht 
Ja die is echt vet lekker. 
Fantastisch
Probeer je zelf ook wel eens iets van de dingen die je hier post? 
Gatver
Oh ik heb meteen zin om vanavond pannenkoeken te eten 
Pas kreeg @Boodschappen ook al best een zure reactie en daarop heeft ze geantwoord dat ze er super enthousiast wordt om hier dingen te delen. Zo te zien vinden mensen het ook interessant. Wat is daar mis mee?
Ik vraag gewoon haha.
Ja dat zie ik maar krijg het idee dat als ze āneeā zou antwoorden het dus niet goed zou zijn
Oh huh ik moest ff goed kijken of het nou 1 pak en 2 halve pakken waren of dat er een stuk doos over de twee buitenste pakken zat⦠volgens mij het laatsteā¦
Ik zou wel denken dat het āleukerā is om bij zoān screenshot in dit topic gewoon kort iets te zetten, of het je wat lijkt of juist niet, gewoon iets van een berichtje ipv alleen maar zoān screenshot te dumpen zonder enige tekst.
Nou ja het lijkt mij dan weer niet leuk als er verwachtingen zijn van hoe je precies op een forum post (tenzij het over overtreden van regels gaat)
Haha
dit ga ik delen met mijn vader
Die vind pannenkoeken koud lekkerš
Dit klinkt echt heel erg ehm apart. Haha. Ik hou wel van koude pannenkoeken. Maar als vla?!
Jazeker haha!
Prima hoor. Zie het zo vaak op die manier voorbij komen dat ik het ook ben gaan doen. Vandaar.