Haha ik ben nu ook al met mijn derde glas water bezig. Wordt vaak plassen vannacht
Ja die is echt vet lekker.
Fantastisch
Probeer je zelf ook wel eens iets van de dingen die je hier post?
Gatver
Oh ik heb meteen zin om vanavond pannenkoeken te eten
Pas kreeg @Boodschappen ook al best een zure reactie en daarop heeft ze geantwoord dat ze er super enthousiast wordt om hier dingen te delen. Zo te zien vinden mensen het ook interessant. Wat is daar mis mee?
Ik vraag gewoon haha.
Ja dat zie ik maar krijg het idee dat als ze “nee” zou antwoorden het dus niet goed zou zijn
Oh huh ik moest ff goed kijken of het nou 1 pak en 2 halve pakken waren of dat er een stuk doos over de twee buitenste pakken zat… volgens mij het laatste…
Ik zou wel denken dat het ‘leuker’ is om bij zo’n screenshot in dit topic gewoon kort iets te zetten, of het je wat lijkt of juist niet, gewoon iets van een berichtje ipv alleen maar zo’n screenshot te dumpen zonder enige tekst.
Nou ja het lijkt mij dan weer niet leuk als er verwachtingen zijn van hoe je precies op een forum post (tenzij het over overtreden van regels gaat)
Haha dit ga ik delen met mijn vader
Die vind pannenkoeken koud lekker😅
Dit klinkt echt heel erg ehm apart. Haha. Ik hou wel van koude pannenkoeken. Maar als vla?!
Jazeker haha!
Prima hoor. Zie het zo vaak op die manier voorbij komen dat ik het ook ben gaan doen. Vandaar.
Ik kan me nog voorstellen dat vla op een pannenkoek lekker kan zijn (heb alleen de behoefte niet om dat ooit te proberen) maar sompige stukjes pannenkoek in je vla?? Doet me denken aan die roze koek/gevulde koek vla etc. Vond ik zooo goor.
Is dit een on populaire mening?
Ik kan me ook niet voorstellen dat het lekker is haha. Net als die dropvla van laatst brrr. Zitten er nou echt mensen te wachten op al die gekke smaken?
Ik heb deze vegetarische hamblokjes laatst meegenomen trouwens van mijn ah:
Weet nog niet hoe ik ze ga eten, maar was wel benieuwd