Mijn innerlijke leeftijd komt weer naar boven want geen idee wat dit betekent
Nouja ik wijk af denk ik, ik eet alles warm op fruit en chocola na
Heeft iemand hier trouwens al eens die Mia grande pizza’s geprobeerd?
Die vierkazen variant lijkt me erg lekker, maar deze past niet in mijn oventje en dan moet ik 'm een keer bij m’n ouders eten, wat weer gedoe is dus als ie de moeite niet is dan laat ik dat lekker zitten
dit was alles waard
Ik heb de vierkazen laatst gehad! Had gelezen dat hij heel lekker moest zijn maar ik vond hem zelf niet heel bijzonder. Wel lekker hoor maar niet dat ik zeg oh die wil ik voortaan altijd. Kreeg de doos ook amper in mijn vriezer
Haha dit klinkt echt zo vies. Lijkt wel 1 april😂
Ik dacht eerst dat het kant en klaar beslag was maar blijkbaar is het vla?
Vreemde smaak maar vooral omdat het denk ik gewoon een beetje cakeachtig smaakt. Dit zal toch niet heel uitgesproken zijn.
even unrelated (maar wel geinspireerd door de pannekoek vla), ik ben echt blij dat ik in de moderne tijd leef want ongeacht hoe lekker of vies is iets, ik vind het echt prachtig dat we allemaal van die gekke smaken hebben. Ik heb ooit een keertje augurken met gin smaak gekocht, volgens mij is die weer uit de handel gehaald (logisch want was is dit voor combinatie) maar ik vind het zo mooi. Of al die paaseitjes elke keer weer. Er zullen vast veel mensen zijn die van de pure smaken houden enzo maar van mij mag alles gekker. Kan ook zo genieten van dingen uitproberen. Pannekoeken vla. Echt genieten, nederlandser kan het niet
Haha ik heb heel de aflevering net gekeken, en hardop gelachen, bedankt hiervoor
Ik vond deze niet te nassen. Raar zoet. De quattro formaggi van AH excellent is dan lekkerder.
Ik word hier ook gewoon enthousiast van ook al zou ik het nooit in mijn mond willen stoppen😂
Nou dit is niks bijzonders hoor. Smaakt gewoon naar vanillevla met een vleugje karamel. De stukjes die erin zitten zijn zo klein dat daar ook geen smaak vanaf komt.
ZO hard gelachen!
Ik had vandaag een verse Madeleine met chocopasta erin van de lidl. Heel lekker
Was bang dat het droog zou zijn maar is zeker niet het geval.
Jaaa, die waren echt lekker. Helaas wel tijdelijk denk ik? Het was onlangs Franse week.
Ja daar ben ik ook bang voor! Maar hier lagen er nog best veel dus nog maar even van genieten komende dagen
Oke review van de vivera kroketburger:
Smaak is prima, je mist alleen echt die lekkere zachte kroketvulling. Deze is een stuk droger en de smaak doet me soms een beetje denken aan een saté schnitzel. Wel lekker voor de afwisseling. Zou het denk ik wel opnieuw kopen maar niet halen als écht zin hebt in een broodje kroket (ik at hem met aardappels en groente en dan vind ik hem wel passend, op een broodje mag je er nog wel wat saus tegenaan gooien wil je niet stikken). Drie sterren