Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ik hou ook niet van snoep eigenlijk maar drop/bananen ijs lijkt me best een interessante combinatie. Zodra ik weer plek heb in mijn diepvries en deze geen 1 april grap zijn ga ik m proberen, fantastisch.

Zou me eigenlijk niks verbazen als het nergens naar smaakt, ik ben gewoon zo’n sucker voor gekke-smaken-marketing. Ik geef ook altijd te veel geld uit bij Amazing oriental en speciaal bier winkels, als iets een rare smaak combinatie heeft word ik op eens spontaan blind voor de prijs :weary:

6 likes

Dat is wel herkenbaar :see_no_evil: weet inmiddels alleen wel dat hoe lekker ik de smaak ook vind klinken, ijs mij altijd tegenvalt

1 like

OMG dit is geweldig, apenkoppenijs kan me gestolen worden maar die andere twee… jaaa

1 like

Wij hebben ondertussen 10 potten gevonden voor de voorraad. Check de Jumbo’s!

6 likes

Ja ik heb toevallig net gisteren nog weer een kleine jumbo gevonden die ze ook nog had! Even ingeslagen :speak_no_evil: bedankt voor de tip en lief dat je er aan denkt!:blush:

1 like

Vanavond proberen, zag het net in de Jumbo.

5 likes

Dit kan gewoon niet vies zijn :heart_eyes:

1 like

Ik heb ook hoge verwachtingen want A) banaan B) Mona.

1 like

Is dit zo’n luchtige of juist een zware Mona? Ik vermoed het eerste haha.

1 like

Oh goeie, zal zo even kijken in de koelkast. Niet opgelet haha en mijn foto is net zo gemaakt dat je geen fluit ziet zie ik.

1 like

Het is een luchtige pudding. @Foucher

2 likes

Jij moet naar Duitsland.
Ik neem daar altijd een soort van bananen pasta mee met chocolade stukjes.

4 likes

Ik ga de 22ste weer heen haha, dit klinkt wel lekker ja. Zal het meteen even op lijstje zetten.

1 like

Is dit broodbeleg?

4 likes

Wat :nauseated_face:

Oh bah ik reageerde op de eieren maar wat er naast staat is misschien wel nog smeriger

9 likes

Ik heb de vega filet americain van de Lidl geprobeerd! Vond de structuur echt super zacht en smeuig, misschien wel iets te. Maar wel lekker!! Niet heel vergelijkbaar met echte filet vind ik. Ik heb verder alleen de Smaeck vega filet gegeten. Ze lijken best op elkaar; vind Smaeck wat lekkerder, maar bij die van de Lidl heb ik niet zo dat het een beetje een laagje in je mond achterlaat wat ik bij Smaeck wel heb.

7/10

3 likes

Is dit jouw account? Respect hahahah

1 like

Nee haha helaas niet! Maar wel leuk account om te volgen! Al lees ik de hele tekst eromheen vaak niet🙈

1 like

OMG wat een ellende. Een kroketslaatje.
Zal t nog wel lekker zijn ook :joy:

2 likes