Wij hebben ondertussen 10 potten gevonden voor de voorraad. Check de Jumbo’s!
Ja ik heb toevallig net gisteren nog weer een kleine jumbo gevonden die ze ook nog had! Even ingeslagen
bedankt voor de tip en lief dat je er aan denkt!
Dit kan gewoon niet vies zijn 
Ik heb ook hoge verwachtingen want A) banaan B) Mona.
Is dit zo’n luchtige of juist een zware Mona? Ik vermoed het eerste haha.
Oh goeie, zal zo even kijken in de koelkast. Niet opgelet haha en mijn foto is net zo gemaakt dat je geen fluit ziet zie ik.
Jij moet naar Duitsland.
Ik neem daar altijd een soort van bananen pasta mee met chocolade stukjes.
Ik ga de 22ste weer heen haha, dit klinkt wel lekker ja. Zal het meteen even op lijstje zetten.
Is dit broodbeleg?
Wat 
Oh bah ik reageerde op de eieren maar wat er naast staat is misschien wel nog smeriger
Ik heb de vega filet americain van de Lidl geprobeerd! Vond de structuur echt super zacht en smeuig, misschien wel iets te. Maar wel lekker!! Niet heel vergelijkbaar met echte filet vind ik. Ik heb verder alleen de Smaeck vega filet gegeten. Ze lijken best op elkaar; vind Smaeck wat lekkerder, maar bij die van de Lidl heb ik niet zo dat het een beetje een laagje in je mond achterlaat wat ik bij Smaeck wel heb.
7/10
Is dit jouw account? Respect hahahah
Nee haha helaas niet! Maar wel leuk account om te volgen! Al lees ik de hele tekst eromheen vaak niet🙈
OMG wat een ellende. Een kroketslaatje.
Zal t nog wel lekker zijn ook 
Nou ik vind de Mona bananenpudding erg lekker, vooral in de combi met de chocoladesaus. Gaat zeker vaker mee in mijn wagentje (tot het helaas weer weg is uit het assortiment).