Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Nieuwe salades gespot. Neem ze volgende x meer, want heb al flink ingeslagen met de vegaweek dus even geen broodbeleg nodig. Benieuwd hoe de eitruffel is!

Heeft iemand deze al op?

9 likes

Oeh ik wil de bovenste. Voor volgende week maar even op t lijstje zetten.

Ik de ei-truffel! Hij is wel lekker, alleen stelt hij teleur als je echt de verse ei-truffel broodjes kent. Wel lekker op een toastje voor ‘ er bij’.

1 like

Oh yeah ei truffel! :heart_eyes: Nog even een klodder truffelmayo eronder en mijn broodje kan vast niet meer stuk. Ben benieuwd, ga gauw kijken of mijn AH ze ook heeft.

2 likes

Ik vond de madeleine misleidend. Er stond bij ‘met chocolade’ maar de vulling is geen chocolade maar een grote klont nutella en die smaak overheerst alles. Overigens dus wel lekker als je van nutella houdt denk ik, niet als je op chocolade hoopt. De cake was bij mij ook best wel droog maar misschien lagen ze al te lang in die bak.

Ik wil de ei-bacon terug, die vond ik van Johma zo lekker…
De bovenste klinkt als iets wat mijn man heel lekker gaat vinden dus die gaat op het lijstje!

Precies dit. Ik heb as-we-speak mijn AH mandje voor aankomend weekend aangevuld met deze ei-truffel salade én truffelmayo :drooling_face:

Dat wordt een goed weekend!

Ik ben wel lichtelijke verslaafd aan truffelmayo, ik smeer het bijna overal onder op brood. Ongezond en ik houd niet eens van mayonaise maar die truffel…jammie😅

2 likes

Je hebt van philadelphia ook een variant met truffel! Heb hem zelf niet geprobeerd maar zie hem wel eens staan. Misschien is dat een goede vervanger als het vooral om de smaak gaat? Een soort gezondere optie haha.

Goede tip, die kende ik nog niet. Die gaat ook in mijn mandje, dankjewel!

1 like

Nog een vega filet Americain, maar vanaf vandaag wel permanent in het assortiment geloof ik (bij de lidl) :tada: overmorgen proberen.

Ik heb ook de ei likeur ijsjes meegenomen :grimacing: ze lijken me heel vies en heel lekker tegelijk, echt zin in om te proberen

3 likes

Is deze van de Lidl? Ben er heel benieuwd naar!

Ja! Jeetje dat wilde ik er nog bij zetten toen ik het typte maar ik had even een brein blip

2 likes

Heb deze gekocht, maar vind ze echt heeeel vies lol

1 like

Ik zit nu aan een bakje pannenkoekenvla van de Jumbo. Moet zeggen dat het absoluut niet verkeerd smaakt. Smaakt zelfs zoals het bij het pannenkoekenrestaurant hier in de buurt ruikt if that makes sense :sweat_smile:. Alleen de stukjes pannenkoek zijn echt minuscuul, maar denk dat het anders ook echt een beetje een zompige bende wordt?
In ieder geval wel weer eens wat anders dan gewone choco of fruitvla.

8 likes

18 likes

Ik krijg hier een beetje 1 april grap vibes van, vind biggen heerlijk, maar ijs ervan?

7 likes

O nee ik zie nu al op tegen de teleurstelling van 1 april producten. Ik word daar altijd veel te nieuwsgierig van en dan blijken ze niet echt te zijn.

En sowieso dat ik dit ijs zou kopen, als ze er een vegan versie van maken.

7 likes

De snoepjes zijn wel vegan, zou leuk zijn als het ijs dan ook vegan is.

1 like

zijn yoghurtsnoepjes dat ook?