Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Maar het is echt te vroeg, de tekst eronder is toch ook ‘vanaf volgende week’. Het is nog lang geen 1 april haha

2 likes

Zijn niet vegan, zit bijenwas in. Alleen geen dierlijk gelatine.

2 likes

Nee die zijn niet vegan. Er zijn wel een aantal vegan soorten (zure matten en zoute haringen bijvoorbeeld) maar in de meeste zit inderdaad bijenwas.

1 like

Hele vroege grap? Nee geen idee hahah

:thumbsdown:

1 like

dit lijkt me echt lekker

1 like

Ik houd dus zelf én niet van ijs én niet van snoep wat niet chocola is haha (ik zal verhuizen naar impopulaire meningen topic🙈) maar ik wist dat hier mensen wel oren naar hadden

Ik hou ook niet van snoep eigenlijk maar drop/bananen ijs lijkt me best een interessante combinatie. Zodra ik weer plek heb in mijn diepvries en deze geen 1 april grap zijn ga ik m proberen, fantastisch.

Zou me eigenlijk niks verbazen als het nergens naar smaakt, ik ben gewoon zo’n sucker voor gekke-smaken-marketing. Ik geef ook altijd te veel geld uit bij Amazing oriental en speciaal bier winkels, als iets een rare smaak combinatie heeft word ik op eens spontaan blind voor de prijs :weary:

6 likes

Dat is wel herkenbaar :see_no_evil: weet inmiddels alleen wel dat hoe lekker ik de smaak ook vind klinken, ijs mij altijd tegenvalt

1 like

OMG dit is geweldig, apenkoppenijs kan me gestolen worden maar die andere twee… jaaa

1 like

Wij hebben ondertussen 10 potten gevonden voor de voorraad. Check de Jumbo’s!

6 likes

Ja ik heb toevallig net gisteren nog weer een kleine jumbo gevonden die ze ook nog had! Even ingeslagen :speak_no_evil: bedankt voor de tip en lief dat je er aan denkt!:blush:

1 like

Vanavond proberen, zag het net in de Jumbo.

5 likes

Dit kan gewoon niet vies zijn :heart_eyes:

1 like

Ik heb ook hoge verwachtingen want A) banaan B) Mona.

1 like

Is dit zo’n luchtige of juist een zware Mona? Ik vermoed het eerste haha.

1 like

Oh goeie, zal zo even kijken in de koelkast. Niet opgelet haha en mijn foto is net zo gemaakt dat je geen fluit ziet zie ik.

1 like

Het is een luchtige pudding. @Foucher

2 likes

Jij moet naar Duitsland.
Ik neem daar altijd een soort van bananen pasta mee met chocolade stukjes.

4 likes

Ik ga de 22ste weer heen haha, dit klinkt wel lekker ja. Zal het meteen even op lijstje zetten.

1 like