Maar het is echt te vroeg, de tekst eronder is toch ook ‘vanaf volgende week’. Het is nog lang geen 1 april haha
Zijn niet vegan, zit bijenwas in. Alleen geen dierlijk gelatine.
Nee die zijn niet vegan. Er zijn wel een aantal vegan soorten (zure matten en zoute haringen bijvoorbeeld) maar in de meeste zit inderdaad bijenwas.
Hele vroege grap? Nee geen idee hahah
dit lijkt me echt lekker
Ik houd dus zelf én niet van ijs én niet van snoep wat niet chocola is haha (ik zal verhuizen naar impopulaire meningen topic🙈) maar ik wist dat hier mensen wel oren naar hadden
Ik hou ook niet van snoep eigenlijk maar drop/bananen ijs lijkt me best een interessante combinatie. Zodra ik weer plek heb in mijn diepvries en deze geen 1 april grap zijn ga ik m proberen, fantastisch.
Zou me eigenlijk niks verbazen als het nergens naar smaakt, ik ben gewoon zo’n sucker voor gekke-smaken-marketing. Ik geef ook altijd te veel geld uit bij Amazing oriental en speciaal bier winkels, als iets een rare smaak combinatie heeft word ik op eens spontaan blind voor de prijs
Dat is wel herkenbaar weet inmiddels alleen wel dat hoe lekker ik de smaak ook vind klinken, ijs mij altijd tegenvalt
OMG dit is geweldig, apenkoppenijs kan me gestolen worden maar die andere twee… jaaa
Wij hebben ondertussen 10 potten gevonden voor de voorraad. Check de Jumbo’s!
Ja ik heb toevallig net gisteren nog weer een kleine jumbo gevonden die ze ook nog had! Even ingeslagen bedankt voor de tip en lief dat je er aan denkt!
Dit kan gewoon niet vies zijn
Ik heb ook hoge verwachtingen want A) banaan B) Mona.
Is dit zo’n luchtige of juist een zware Mona? Ik vermoed het eerste haha.
Oh goeie, zal zo even kijken in de koelkast. Niet opgelet haha en mijn foto is net zo gemaakt dat je geen fluit ziet zie ik.
Jij moet naar Duitsland.
Ik neem daar altijd een soort van bananen pasta mee met chocolade stukjes.
Ik ga de 22ste weer heen haha, dit klinkt wel lekker ja. Zal het meteen even op lijstje zetten.