Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Is dit broodbeleg?

4 likes

Wat :nauseated_face:

Oh bah ik reageerde op de eieren maar wat er naast staat is misschien wel nog smeriger

9 likes

Ik heb de vega filet americain van de Lidl geprobeerd! Vond de structuur echt super zacht en smeuig, misschien wel iets te. Maar wel lekker!! Niet heel vergelijkbaar met echte filet vind ik. Ik heb verder alleen de Smaeck vega filet gegeten. Ze lijken best op elkaar; vind Smaeck wat lekkerder, maar bij die van de Lidl heb ik niet zo dat het een beetje een laagje in je mond achterlaat wat ik bij Smaeck wel heb.

7/10

3 likes

Is dit jouw account? Respect hahahah

1 like

Nee haha helaas niet! Maar wel leuk account om te volgen! Al lees ik de hele tekst eromheen vaak niet🙈

1 like

OMG wat een ellende. Een kroketslaatje.
Zal t nog wel lekker zijn ook :joy:

2 likes

Nou ik vind de Mona bananenpudding erg lekker, vooral in de combi met de chocoladesaus. Gaat zeker vaker mee in mijn wagentje (tot het helaas weer weg is uit het assortiment).

1 like

Ik heb dit net meegenomen (in Duitsland). Geen idee wat je ermee kunt maar ik wilde het proeven.

9 likes

Ik vind het lekker. Iets zoeter dan cookie dough.

29 likes

Ik zag net bij de plus witte chocolade melk… lijkt me echt heerlijk om een milkshake van te maken

3 likes

Ik haal deze altijd! Je moet ervan houden, soort lichte vervanger van chocopasta maar toch anders. Hebben ze daar al heel lang maar jammer genoeg hier niet.

Oh echt, ik had hem nog nooit eerder gezien.

1 like

Dit ziet er echt fantastisch uit omg. En die regenboog stukjes zijn ook nog cookie dough?!

1 like

Ik heb toevallig deze week de chocolade en de lemon cheesecake versie gehad. Kan ze niet vergelijken met de normale want die heb ik al jaren niet op, maar ze zijn zeker de moeite waard nu ze 1+1 gratis bij AH zijn!

De citroenvariant is lekker fris. Die met chocolade vond ik wel erg naar pure chocolade smaken dus daar moet je wel van houden

1 like

Deze kon ik bij mijn AH niet vinden…waar heb jij hem gekocht? Ziet er lekker uit!

Ik mis deze zo :sob: vroeger verkocht Jan linders deze ook. Nu moet ik naar Duitsland of België, maar daar kom ik bijna nooit meer natuurlijk

Ik zag toevallig dat New York pizza het al had.

1 like

Smaakt wel duidelijk naar kokos hoorde ik…

Ik vond m wat zurig😅

1 like