Waarom ziet het er uit als een naaktslak of een (soort van) vagina?
De chocolade cheesecake: Ik vind van niet, mijn vriend vind hem lekkerder. Ik vind m niet absurd sterk naar kokos smaken maar hij is gewoon zo zoet. Ik kreeg er direct gaatjes van in m’n tanden zeg maar
Edit: oh en de laag chocolade is heeeeeeel dik. Daarom vond ik 'm niet zo, want het mist daardoor wel romigheid. Je eet gewoon dikke chocolade, beetje kokos achtig room, en koekjes
Daarom heb ik m laten staan idd
Ik mis ook de toetjes van Pots & Co
Ja die potjes bewaarde ik ook altijd, echt hele leuke schaaltjes ook om zelf toetjes in te maken🙈
Ik wist niet eens dat die toetjes het een kokossmaak ‘hoorde’ te hebben en heb dat er echt niet in herkend Die laag chocolade was inderdaad wel dik in verhouding met de andere lagen.
Ik vind dat koud echt weeiig en vies maar warm pffffff
Ik heb die paar weken terug van Jumbo gekocht. Koud smaakt het eigenlijk als gezoete (vanille) melk. Nog niet warm geprobeerd.
Cookie dough vlaai klinkt wel interessant
Ik eet 'm nu ook en ik ben het wel met je eens, dit is 'm net niet. Die van ah is veel lekkerder, deze mist wat ofzo, ik weet niet goed wta
Verheugde me er echt op maar het rook direct enorm naar spijs/gevulde koek en zo smaakt het ook. Lijkt niet op speculaas in mijn ogen. Huilen
Ja heel erg amandel smaak, vond ik zelf heel lekker maar het is niet hoe t volgens de verpakking zou moeten smaken.
Ik heb van de week de brownie variant van deze op en vond dat ook een deceptie weinig brownie of überhaupt chocolade smaak te herkennen imo
Ik proefde bij de ander ook geen chocola omdat de amandel zo heftig was. Het had zo mooi kunnen zijn
Oh ik vind deze plus de brownie versie echt lekker. Ja smaakt niet naar speculaas, maar dat vind ik ook een saaie smaak dus dit is beter vind ik.
De appeltaart versie is wel vies vind ik.
Ik heb vandaag de AH groentenuggets op uit de airfryer. Meh. Ja, ze worden goed krokant. Maar ook droog en echt flauw/ geen smaak. Echt beetje kindereten wat niet teveel smaak mag hebben.
Klinkt wel als een goede mayoschepper