Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Nee, zelfs dat niet. Hoe lekker mijn mayo ook was :broken_heart:

1 like

Heel zoet, wel royaal met de ei likeur vulling en het wafeltje is knapperig. Niet zacht zoals sommige van dit soort ijsjes zijn. Er zit ook chocolade in het puntje dus die heb ik aan m’n vriend gegeven (vind ik vies, judge me niet :flushed:)

11 likes

Jammer…heb ze al wel in huis liggen :see_no_evil: goede saus in huis halen dus

2 likes

Oh ik vind dit dus echt een topper! Heerlijke die vettige gesmolten kaas met een krokant laagje :heart_eyes:

7 likes

Kan ook rechtstreeks in het ergernissen topic. Power balls? :roll_eyes:

5 likes

Die namen idd :joy:

Spuitelf hier, maar ik heb net de vegan kroketburger op.
Zelf vind ik hem echt top! Ik eet niet specifiek vega(n) normaal gesproken en eet af en toe ook de mckroket.
Heb hem gegeten op een broodje, met saus (soort mosterdmayo) en sla. Saus is denk ik wel een vereiste zoals hier eerder al werd gezegd, anders is het wat droog.
Dit ga ik sowieso vaker eten!

3 likes

Ik heb de Nacho Bites gister op en vond ze echt heel erg lekker! Echt een lekkere en originele borrel snack. 9/10 :drooling_face:

2 likes

Geen idee of dit nieuw is maar ik vond ze erg lekker en dip ze in hummus. :slightly_smiling_face:.

7/10

Je hebt ze ook inzeezoutsmaak. Gelukkig geen caramel :stuck_out_tongue:

7 likes

oh deze at ik vroeger vaak maar dan met cream and chives smaak. Zo lekker.
Die hebben ze zeker niet? :frowning: net zoals chips
Waar zijn alle goede chipssmaken, waarom krijgen we alleen inferieure smaken en geen cream and chives, oregano, rozemarijn, salt and vinegar, marmite. En dan gewone chips, niet van die dikke zogenaamd artisanale waar je je mond aan open haalt en waar de helft naar verbrande aardappel smaakt.

11 likes

Ik mis de AH Excellent rozemarijn chips elk weekend nog

3 likes

Maar in plaats daarvan wordt de honderdste nepvariant op “chili” “hot pepper” “jalapeno” “sweet chili” of “mexican style” in alle vormen en maten uitgebracht.

6 likes

De lekkerste chips ooit van Lays heeft letterlijk maar een paar maanden in de schappen gelegen, dat was van de Deli Market lijn en dan de smaak cheddar ham en chutney. Mijn God dat was echt hemels.

5 likes

Ik wil nog steeds kruiden die smaken naar Cheeto’s of lays paprika om op ovenaardappeltjes te doen :heart_eyes:

5 likes

Ik ook. <3

1 like

Oh ik wil de cream & chives van Smiths/Lays terug! En de pickles. Pringles heeft een salt & vinegar. Niet mijn ding, maar voor jou misschien wel.

6 likes

Ik vind pringles geen echte chips maar alleen chips voor in uitzonderlijke situaties zoals op vakantie of schoolreisje of zo :joy: ik weet eigenlijk niet waarom
Maar misschien ga ik die toch eens proberen!

4 likes

Weet niet of je een AH XL in de buurt hebt maar daar hebben ze pickles en superchips pickles gewoon!

Ik wil echt superchips ribbel in cheese & onion, maar in plaats daarvan maken ze patatje joppie als superchip :roll_eyes: Of Lays sour cream & onion, maar dat was natuurlijk ook LE.

Oh echt? Niet in de buurt, maar als ik ooit nog eens weer op kantoor kom…